Diploma

snooze

New Member
Hallo Toekomstige Ozzie's



Als ik een visum wil aanvragen, moet ik dit dan doen op basis van mijn opleiding?
Of moet ik dit doen op basis van mijn huidige functie.
Heb nl een opleiding gedaan voor brood en banketbakker maar werk niet in een bakkerij. Is wel al ongeveer 18 jaar geleden hoor!!! En heb de diploma's ook niet meer, die zijn verloren gegaan bij een brandje bij mij op zolder, jaren geleden. Kan ik deze eventueel opvragen bij mijn oude school?
Momenteel werk ik bij een Direct Mail bedrijf, Waar ik dus geen diploma's voor heb. Dit beroep komt overigens niet voor op de SOL lijst en broodbakker wel.
Heb ik dan wel een kans?
Zijn er dan nog andere manieren om aan een visum te komen op basis van een skill?
Is het ook zo dat als je in OZ bent dat je dan moet werken in het beroep waarvoor je je visum hebt aangevraagd? Of mag je dan ook wat anders doen met het oog op inkomsten.
Hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden.


Groetjes Mike!!!!
 
Hoi Mike

Ik zou in elk geval proberen om je diploma's nog te krijgen, maar ik weet niet hoe lang ze dat bewaren op een opleiding.
Volgens mij moet je ook recente werkervaring hebben wil je als bakker daar aan de slag kunnen, dat is in elk geval voor veel beroepen wel het geval, maar ik weet niet hoe dat voor jou zit.
Heb je al geprobeerd om met de search knop dit forum te doorzoeken? Er staat vast wel ergens een antwoord voor je!
Succes!

Groeten,
Anne
 
Hoi Mike

Kijk hier even http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=1062.0 dit is een topic over het kwijt zijn van je diploma's

Groetjes Sander :up:
 
Hé Sander,

Bedankt voor de tip.
Ik ga mijn school wel even opzoeken op het net want waarschijnlijk is de naam verandert.


Groetjes Mike
 
Back
Top