Hallo allemaal,
zo weer een paar weekjes verder en nog steeds geen container :cry:
Het werk van Dirk is hard aanpakken, helemaal voor de kerst, maar na nieuwjaar
schijnt het rustiger te worden.
De kinderen hebben hun eerste 4 weken school achter de rug, waarvan vooral de tweede
het moeilijkst was voor ons allemaal. Nu 6 weken vakantie.
De container is een verhaal apart, eigenlijk zo hij 1 Dec. in Melbourne aankomen, wat al 2 weken later werd (15-12)
Toen maandag naar de customs om alles te regelen, wat achteraf niet kon omdat ik niet te horen had gekregen
waar de container naar toe ging. Zelf een adres uitgezocht, agent van op de hoogte gebracht en als niet daar
dan costums bellen en adres veranderen. Ik dacht dat ik de inspectie zelf moest doen, maar toen zeiden ze, dat zei dat deden.
( Ook best, dacht ik ) Nee was toch beter als ik erbij zou zijn , lastig met kids erbij maargoed, maadag
24-12 1.30pm zou de inspectie zijn, een uur van te voren wordt ik door mijn agent gebeld, dat een of andere
form er niet was. Dus vandaag geen inspectie :x. Na kerst zou ze bellen met costums wat nu, ik heb die form
ingevuld, maar ik heb geen copy. en die schijnen ze nodig te hebben, wat kan ik daar nou aan doen :|
Dus dit jaar geen eigen bank en wasmachine, snik. Bovendien nog aardig wat dagen extra opslag :wall:
Dit was dus voorlopig ons verhaal.
Ik hoop dat we het nieuwe jaar toch eindelijk onze spulletjes krijgen.
CU Inge