Dit forum op je iphone

suske

Member
Met de gratis app van ipb leest dit forum lekker weg op je iPhone
http://www.invisionpower.com/suite/iphone/index.php
 
Ik heb geen iPhone dus ik spreek niet uit ervaring, maar ik heb inderdaad gehoord dat het een fijne applicatie is,
 
De mobile versie van dit bord heeft geen knop "last active content" (althans die kon ik niet vinden). Daarom gebruik ik de gewone versie (die is niet helemaal ideaal met een verspringende lay out).
 
Ik krijg dit forum maar niet geactiveerd op het IPB app. Telkens voor ik de Url in en het wordt niet geaccepteerd :-(

HELP :p
 
Ik krijg dit forum maar niet geactiveerd op het IPB app. Telkens voor ik de Url in en het wordt niet geaccepteerd :-(

HELP :p
Het forum draait sinds begin dit jaar op XenForo. Aangezien we IPB niet meer gebruiken kan het wel kloppen dat je het forum niet kunt activeren op de IPB app. ;)

Ik zat me deze week nog te bedenken: Lost moet een Xpdite App maken! Haha!
De volgende versie van XenForo heeft als het goed is een template speciaal voor mobiel gebruik. Hopelijk is een aparte app voor mobieltjes dan niet meer nodig.
 
Op het moment niet. Ik zou Tapatalk kunnen integreren met het forum als er genoeg interesse voor is.

Is er iemand op het forum die Tapatalk gebruikt op zijn/haar mobiel?
 
Nope ;) Maaruh, wat voor mobieltjes geven de template niet goed door dan? Hier heb ik weinig issues op zowel Android als iOS apparaten?
Misschien dat je met een hele simpele hack in de template voor mobiele browsers dingen als plaatjes uit kan zetten (dus geen icons/smileys/fotos) als het gaat om het dataverkeer, maar daar hebben we toch geen aparte tpl voor nodig?

Of zoiets: http://xenforo.com/community/resources/xfs-mobile-style.290/
 
Geen ervaring met Tapatalk, ff gekeken in app store en klinkt makkelijk, ik zou de app wel kopen
 
Ik gebruik Convo voor enkele forums, is powered by Tapatalk.

Hmmm heb in de app store gekeken, maar volgens mij hebben wij die niet. Er staat wel n convo maar is m soc med app die bedoel je toch niet?
 


OFX
Back
Top