Dit meen je niet!

Jeroen_1 said:
Maar je had je medicals toch al gedaan :lol:

Laat ik er dit over zeggen; als het tijd wordt voor mijn medicals, dan zoek ik een vrijwilliger die voor mij in de plaats de medicals gaat doen, ik ben bang dat na dit akkefietje mijn medicals regelrecht in het ronde archief terechtkomen, zo slecht is het met mij gesteld :D

Jeroen said:
Jeroen_1 said:

Laat ik er dit over zeggen; als het tijd wordt voor mijn medicals, dan zoek ik een vrijwilliger die voor mij in de plaats de medicals gaat doen, ik ben bang dat na dit akkefietje mijn medicals regelrecht in het ronde archief terechtkomen, zo slecht is het met mij gesteld :D

Gewoon diep inademen en langzaam tot tien (of misschien 100) tellen! :lol:

(en eh...de panelarts in Den Haag is vrij soepel :wink: )

Jeroen said:
Jeroen_1 said:

De arts in Rotterdam is ook erg aardig (en bekend van Televisie) en hij heeft een huis waar je best wel tot rust kunt komen :shock:

Krijg ik dan ook een jas met de ritssluiting achter?

Ik begin bijna te geloven dat mijn atavar er iets mee te maken heeft. CREEPY!

:D

Jeroen said:
Krijg ik dan ook een jas met de ritssluiting achter?

Ik begin bijna te geloven dat mijn atavar er iets mee te maken heeft. CREEPY!

:D

Nee, het is een mooie jas met heel veel riempjes. Beetje jaren 80 maar het zal je echt heel leuk staan. Jammer dat je ze zelf niet zo goed kunt zien omdat ze op je rug zitten :D

Jeetje!!! (ik lees dit nu pas allemaal!)!!!!!!!

Gelukkig weet je de oorzaak.
Hopelijk komt het nu snel goed!!

Ik heb net even contact met Interpay gehad en YES! het is bedrag is afgeschreven. Gek eigenlijk, voor het eerst ben ik blij met een afschrijving. :D

Happy me!

Jeroen said:
Ik heb net even contact met Interpay gehad en YES! het is bedrag is afgeschreven. Gek eigenlijk, voor het eerst ben ik blij met een afschrijving. :D

Happy me!

Gelukkig maar! Hopelijk gaat het nu allemaal zonder problemen!

Ik heb ff een vraagje over de IELTS test, omdat ik daar net wat over las. Moet je een heel hoog niveau engels hebben om een hoge score te halen??? 5.5 lijkt mij namelijk niet heel hoog om te kunnen halen als je al van kleins af aan engels hebt geleerd.

Waarvoor ik het vraag is dat ik de test waarshcijnlijk wil gaan doen om eventueel in de tenniswereld aan de slag te gaan, maar dan heb ik wel bewijs nodig dat mn engels van een goed niveau is.

Back