do the Tim Tam slam

Fae

XPdite Sponsor
Het zet door, het goede nieuws in 2008. Vrijdag kreeg ik een mailtje dat ik een Australian Goodie Bag had gewonnen via een prijsvraag waarvan ik bij G niet weet dat ik er aan heb meegedaan  :|

Enniewee, het pakket werd vandaag door de koerier afgeleverd  :smile: De Woollies reusable tas gaat op de hoop bij de anderen. Bundabergrum, stubbyholders, en onderzetters zijn niet echt aan mij besteed maar daar kan ik ongetwijfeld iemand anders mee plezieren. Joy vindt de ballonnen, didgeridoo-cd en de koelkastmagneet (die zo zwaar is dat hij steeds down under zakt, hoe toepasselijk) fantastisch. En ik... ik ga helemaal voor de tim tams. Om dit enige item uit die hele 'bag' enigszins ritueel tot mij te nemen dacht ik mij nu maar eens aan de zo bekende tim tam slam te wagen en Oh My God... het is echt bijna* orgastisch lekker  :w00t: :wow3: :w00t: Zijn er nog ervaringen, tips en/of homevideo's onder de forumleden om te delen? Ik heb er nog 5 in het pakje zitten... 
:eat:
* Dat bijna is precies goed, m'n lover kan het dan helemaal afmaken. En zo blijven zelfs een heleboel timtams goed voor de lijn  :lol:

Mensen van het item 'wat is er niet te krijgen in Australie'; forget about it all. When in distress, just buy yourself a pack of tim tams and do the slam!  :up:
 
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM, lekker en inderdaad, bijna beter dan ........

Die laatste 5 ook maar snel opeten dan. Hier in Oz zijn diverse smaakjes Tim Tams te krijgen maar mijn favorieten blijven de originele en de double coated chocolate :grin:.


Erna
 
Mijn allereerste tim tam heb ik afgelopen zomer gegeten in Ierland :) We waren bij Liam en Mariekske op bezoek en die hadden tim tams. Ook ik heb de tim tam slam gedaan en het is super!!! Het probleem is alleen dat dat soort dingen helemaaaal niet goed voor me zijn ;) Word m'n kont op den duur alleen nog maar dikker van :)
 
Tim Tam [size=15pt]Tim Tam[/size] [size=20pt]Tim Tam[/size][size=25pt]Tim Tam[/size]
lèkkurrrrrrrrrr!!!!
happy0045.gif

OMG...ik ben een echte '[glow=red,2,300][size=20pt]serial timtammer'[/size][/glow]
freesmiley.php



NB gefeliciteerd met je Goodies mand Fae  :up:
 
Oei Gerbrand, ken jij Tim Tams niet? Zie hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Tim_Tam voor zowel tim tams als de tim tam slam...
 
[quote author=Gerbrand link=topic=8243.msg113412#msg113412 date=1205163492]
tja, toch wel benieuwd nou!! waar hebben jullie het over? soort m&m's........? :eat:
[/quote]


VVVEEEEEEEELLLLLLL Lekkerderderder!!! :lol:


Mariette
 
Wel HEEEEL erg opmerkelijk dat hier alleen vrouwen reageren in dit topic en de ene man (ik vermoed uit de nickname dat dit een man is) niet weet waar het over gaat....
:p
 
Nou om even op te komen voor die ene man... ik ben hier al bijna een jaar en heb nog geen tim tam gezien. Maar ik ga nu wel op zoek want hij ziet er wel heeeeeeeeeel erg lekker uit!!!
 
Ik zou ook wel een serial timtammer willen zijn tum (ben je dan geen tumtammer trouwens :p ), maar daar zal Maluka het niet echt mee eens zijn denk ik ;)


De Dark Chocolate TimTams zijn zooooo lekker!!!!
 
Nou,

Ik ga toch lekker voor de original, daar hebben ze trouwens lekker dubbele verpakkingen van, jammie  :lol:

Trouwens die slam kende ik ook nog niet hoor. Zo ver kwam het bij mij niet want dan waren ze al op.  :roll:
Dus dat wordt wat voor de volgende keer :evil:
 
[quote author=Maluka link=topic=8243.msg113428#msg113428 date=1205184916]
Wel HEEEEL erg opmerkelijk dat hier alleen vrouwen reageren in dit topic en de ene man (ik vermoed uit de nickname dat dit een man is) niet weet waar het over gaat....
:p

[/quote]Eeh, ik ben een man (ja echt waar) en ik moet eerlijk toegeven dat ik TimTams ook wel heel erg lekker vind... :)
 
Hier heeft owen nét onze laatste timtam opgegeten...

Ik kreeg nog net het laatste hoekje... sjonge jonge...

Máár... zijn stiefmoeder heeft alweer een nieuwe lading opgestuurd... dus het is weer onderweg haha..

Gelukkig maar  :wink:
 
Nog een dag of tien wachten??????  :rotflmao:

Gemeen he! maar je hebt wel wat om naar uit te kijken  :up:
 
[quote author=bregje link=topic=8243.msg113628#msg113628 date=1205432205]
Hier heeft owen nét onze laatste timtam opgegeten...

Ik kreeg nog net het laatste hoekje... sjonge jonge...

Máár... zijn stiefmoeder heeft alweer een nieuwe lading opgestuurd... dus het is weer onderweg haha..

Gelukkig maar  :wink:
[/quote]

Wat is dat met mannen en chocola?  :applaus:
 
Ik stuur binnenkort een pakje timtams mee met de andere cadeautjes naar Nederland :) Ben benieuwd hoe mijn ouders en broer ze vinden ;)
 
Back
Top