do the Tim Tam slam

Annemiek heeft hem even live voorgedaan, en vond het geloof ik helemaal niks...

Maar ja, ik ben niet zo van het zoet.
 
ah... lang verhaal... oh nee toch niet.

Tjitske heeft 'm gemaakt met fridge poetry. Ik vond hem heel mooi (en ontzettend diep- zelfs ik snap hem niet...)
 
[quote author=mammavark link=topic=8243.msg115206#msg115206 date=1207173563]
Annemiek heeft hem even live voorgedaan, en vond het geloof ik helemaal niks...

Maar ja, ik ben niet zo van het zoet.
[/quote]

Jawel Jawel Jawel!! Jammie Jammie!! hahahaaa :grin: ik vind het erg lekker, maar doe het liever niet te vaak, want dan is het weer niet goed voor je bum ;)
 
[quote author=mammavark link=topic=8243.msg116198#msg116198 date=1208086666]
het is net alsof je crack snuift door je mond, ofzo (sorry, net underbelly zitten kijken)
[/quote]

Aha...dus Underbelly wordt nu ook uitgezonden op de buis in Victoria? Heb het hier nog niet gezien. Mijn eyeTV wil op dit moment alleen maar ABC ontvangen. En dat in Melbourne, een 8 a 9 km van het CBD. Schandalig. Het lijkt er wel op hoe verder je van de stad afzit hoe beter de ontvangst. Zelfde ervaring overigens ook in Sydney.....
 
Nee, underbelly is onderdeel van een heftig ruil-netwerk... (heb jij aflevering 7, dan heb ik voor jou... etc) Op zich dus al reden voor een verslaving- als het nou gewoon uitgezonden werd was het vast niet zo leuk, maar nu de echte personen hier de rechtbank in en uit banjeren, snap ik de terughoudendheid wel.
En troost je; onze afstandbediening doe net alsof er 31 zenders zijn, maar wij krijgen wel vier verschillende programmas. DVD's is de way to go... Nog even een portable DVD speler halen dus, Mark! (het kan altijd luxer, niewaar?)
 
Het klinkt lekker, het ziet er lekker uit, weer een reden om snel die kant op te gaan want met een Twix lukt dat kunstje niet en die is ook verre van orgastisch  :shock:
 
[quote author=aurora link=topic=8243.msg116618#msg116618 date=1208513962]
Het klinkt lekker, het ziet er lekker uit, weer een reden om snel die kant op te gaan want met een Twix lukt dat kunstje niet en die is ook verre van orgastisch  :shock:
[/quote]

Al geprobeerd dan?
 
Denk dat je heeeeel goed moet kunnen zuigen om met een Twix hetzelfde kunstje te kunnen vertonen ;) :grin:
 
Gisteren een briefje bij de post dat er een pakketje voor ons was bezorgd...

Afzender ; Australië...

Wat zou dat nou toch zijn??

Vandaag het pakketje opgehaald... én én

1 potje vegimite (voor mijn wederhelft... niet voor mij bah...)

én.....


2 pakjes timtams!! Lekker!!!


Wij kunnen weer eventjes vooruit haha... moeten wel zuinig zijn hoor... meer dan 1 per dag zit er zéker niet in haha

Groetjes  Bregje
 
misschien heb ik dit gemist... maar, ik vertelde net aan ozzie vrienden over de tim tam slam, en zij vertelden dat hij hoort met Port!!!!  Of, bij gebrek aan port, mag het ook met wijn.  Nu vind ik het nog yucher....
 
Back
Top