documenten aan engineers australia

Frank100

New Member
Hallo allemaal,

Eerste stap gezet: IELTS gehaald!! Op naar de volgende: Skills assessment bij Engineers Australia. Een van de documenten die ik daar naartoe moet sturen is:

"certified evidence of registration under the relevant licensing authority in the country in which you are practising (when applicable)"

Iemand enig idee wat hiermee wordt bedoeld?


Alvast bedankt, Gr Frank
 
Heb je al de overseas qualification assessment kit?

Daar staat precies in wat ze van je willen hebben. Ik heb net mijn CDR (competence demonstration report) afgerond en wacht op hun reactie. Je bent hiermee nog wel een maandje zoet, want ze verwachten een hele hoop van je.

Ik ben mechanical Engineer, maar ik neem aan dat er weinig onderscheid is tussen de beroepsgroepen voor het IEAust.

Als je me een mailtje stuur naar: bart.verwilligen@wanadoo.nl, dan kan ik je wel wat papieren opsturen waarmee je jouw CDR kunt schrijven.

Bart
 
[quote author=Frank100 link=topic=3292.msg38512#msg38512 date=1133291291]
"certified evidence of registration under the relevant licensing authority in the country in which you are practising (when applicable)"

Iemand enig idee wat hiermee wordt bedoeld?
[/quote]Bewijs van lidmaatschap van KIvI, lijkt me.
 
Frank,
De evidence of registration is in het nederlands bij mijn weten niets anders dan een licentie om je beroep uit te mogen voeren. De beroepen die dat moeten hebben zijn oa. artsen, advocaten ed.
Als je daar niet onder valt, wat me logisch lijkt als je voor IEAust je CDR moet doen, is het voor jou niet van toepasing (=not applicable)
In mijn geval is vorige week mijn CDR bij IEAust binnengebracht.

Wilco.
 
Back
Top