DODEN ORANJEFEEST APELDOORN

Volgens mij zijn we al bij 7..

Zevende dode na aanslag Apeldoorn

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3827456/__Zevende_dode_na_aanslag_Apeldoorn__.html?p=2,1

Ja maar volgens mij is 1 van die 7 de dader... en die reken ik lekker niet mee

Het is trouwens wel erg; mijn oom en tante komen net van vakantie en hebben allemaal berichten op hun voice mail van 1 vandaag en nog zo'n tv programma of ze willen komen naar de show, omdat zij ook Tates heten. Blijkbaar is die vent een neef of achterneef van mijn oom. Maar zij kennen hem eigenlijk niet, dus denk niet dat ze op de oproepen van de tv shows ingaan.

Tja Gwen, dat is altijd een nadeel, de media jumpen er gelijk bovenop.
Hopelijk worden je oom en tante niet verder lastig gevallen.

groetjes Miranda

Dit is k*t. Fanaticisme en terrorisme zijn altijd beangstigend, en misschien wel juist extra in het relatief veilige Nederland. Diepe zucht. Heel indrukwekkend

Ik ben geen arts en ook geen psycholoog/psychiater maar wellicht is het een persoon die met zelfmoordgedachten rondloopt en die met een "bang" uit het leven wil stappen op een spectaculaire manier zodat hij voor altijd in de geschiedenisboeken komt. Heel egoistisch maar het zal niet de eerste keer zijn.

Cheers

Willem

Heel goed mogelijk Willem, de geest van een zieke is voor ons niet te doorgronden, hey.

Nog een geluk dat hij het dan niet de American way gedaan heeft. (pak een automatisch geweer en knal er lekker op los)

[quote author=Joep link=topic=10000.msg137836#msg137836 date=1241235662]
Nog een geluk dat hij het dan niet de American way gedaan heeft. (pak een automatisch geweer en knal er lekker op los)
[/quote]
Ja, we (of ze ;-)) mogen blij zijn dat het in NL toch wat moeilijker is om aan zulke wapens te komen ...

[quote author=perthpete link=topic=10000.msg137837#msg137837 date=1241241214]
Ja, we (of ze ;-)) mogen blij zijn dat het in NL toch wat moeilijker is om aan zulke wapens te komen ...
[/quote]

exactly my point!  :up:
(hierbij ga ik er wel vanuit dat hij het met opzet heeft gedaan)

(hierbij ga ik er wel vanuit dat hij het met opzet heeft gedaan)

Lijkt me wel, je rijdt niet "per ongeluk" door dranghekken een rij mensen.
Maar wat hij inderdaad wilde aanrichten met een klein Swiftje tegen een bus?

Je moet er toch niet aan denken dat zo'n (ofschoon klein) autootje volgeladen was met explosieven, was NL in 1 klap een republiek geweest.....

Cheers

Willem

Het beeld van deze gebeurtenis zal nog lang blijven hangen bij iedereen. Hoe moeilijk moet het voor de slachtoffers en familie van de overledenen zijn om niet meer de exacte redenen van deze actie te kunnen achterhalen. Het is zo zinloos op deze manier.... Dat je ongelooflijk in een gat zit en geen uitweg meer ziet is vreselijk, maar om er onschuldige mensen bij jouw problemen te betrekken is niet te beschrijven.

[quote author=willem-lenie link=topic=10000.msg137891#msg137891 date=1241416795]
Je moet er toch niet aan denken dat zo'n (ofschoon klein) autootje volgeladen was met explosieven, was NL in 1 klap een republiek geweest.....

Cheers

Willem

[/quote]

Hij was dom en slim tegelijketijd.
Met zo'n klein autootje had hij niet veel schade kunnen aanbrengen (zonder explosieven)

Maar hij wist wel hoe hij heel dichtbij de bus moest kome,
hij was er niet ver van verwijderd.....

Het heeft helemaal niets met Australie te maken maar aangezien dit een forum is van Hollanders in Australie of Nederland is dit een wel zo belangrijke gebeurtenis die veel mensen heeft aangegrepen, zowel in Nederland als Australie.

Cheers

Willem

Ik was nooit zo'n Oranje klant, maar deze gebeurtenis maakt meer indruk op me nu ik Australie woon, dan voorheen in Nederland. (denk ik)

Ook hier in Nederland is het heel onwezelijk. Dit was onze laatste Koninginnedag in Nederland, maar wel met een rouwrandje dus

Ook voor ons was dit een rare dag, ook onze laatste Koninginnedag in Nederland, en onze dochtertje is 4 geworden op 30 april.  We hadden precies gewacht met vliegen naar Brisbane zo dat zij haar 4de verjaardag nog in Nederland kon vieren met haar vriendjes en vriendinnetjes.  "Gelukkig" waren wij de hele dag buiten en hoorden pas om 17:00 het slechte nieuws toen we visite kregen.  Natuurlijk waren we doorgegaan met het vieren van onze dochtertjes verjaardag maar het had wel anders gevoeld denk ik.

Ik ben zelf geen nederlander maar ik ben heel trots dat mijn dochter op 30 april geboren is, het is zo jammer dat zo'n mooie feestdag nu zo 'vernietigd' is, dat mooie ontschuldige manier van vieren is ben ik bang voor altijd weg.

Ik begrijp dat mensen hun afkeur ergens kwijt willen, maar ik vind ook dat dit forum daarvoor niet het juiste platform is

Back