Dom, dom, dom...MAX aantal documenten bereikt met uploaden!

haits

Member
Nou, nadat we alle papieren eindelijk bij elkaar hadden zijn we dit weekend begonnen met het aanvragen van het skilled-sponsored visa. Wel gelezen dat er max 60 documenten toegevoegd mogen worden, maar ik DACHT dat ik er niet zoveel had. Ik heb er dus 64... die er echt bij moeten maar die ik nu niet meer kan toevoegen want ik heb het MAX bereikt. :-( Weet iemand wat ik het beste kan doen? Ik kan nl geen documenten meer deleten, want die optie geeft ie niet meer... Kun je hiervoor een email sturen naar diac?

Alvast enorm bedankt mocht iemand een goede tip hebben!? Niet erg slim van ons haha...

groetjes,
haitske
 
Heb je van meerdere pagina's in een document (scan bijv.) aparte documenten gemaakt of heb je de PDF merge functie gebruikt zodat je meerdere pagina's in 1 PDF kunt stoppen?

Foto's kun je natuurlijk ook mergen zodat je meerdere foto's in 1 jpg file hebt...
 
Hoi Haitske,

In het 'automatic notification' emailtje dat je van de ASPC hebt gekregen na het lodgen van je aanvraag staat dat je de documenten ook naar adelaide.gsm.documents@immi.gov.au kunt sturen:

In the event of an error with the online link, please email the documents as scanned attachments to adelaide.gsm.documents@immi.gov.au

The ASPC accepts scanned copies of original documents (non-certified) provided they are in colour.  If you scan documents in black and white, then they must be scanned copies of the certified copies.  The valid file types for attaching documents are BMP, DOC, DOT, GIF, JPG, PDF, RTF, TXT and XLS.

The reference details for this application are:

Applicant:  JAN KATERS
Transaction Record Number:  xxxxxxxxxxxxx
Permission Request ID:  xxxxxxxxxxxxxxxx

Please ensure that these reference details are included as the first part of the subject line.

Succes!
Jan
 
yes very funny  :p.. tja daar vraag ik natuurlijk om met zo'n actie ;-)
ik heb geen automatic notification email gekregen na het lodgen van de aanvraag... mss komt dat nog?

en ja dat had ik moeten doen, maar ik dacht dat de resolutie/kwaliteit van de documenten mss te laag werd dus ik heb elke pagina los ingescand en niet samengevoegd. mocht ik nog een herkansing krijgen dan doe ik dat!

gr haitske
 
[quote author=haits link=topic=9503.msg128948#msg128948 date=1228808391]
en ja dat had ik moeten doen, maar ik dacht dat de resolutie/kwaliteit van de documenten mss te laag werd dus ik heb elke pagina los ingescand en niet samengevoegd. mocht ik nog een herkansing krijgen dan doe ik dat!
[/quote]

Elke pagina los inscannen zul je zowieso moeten doen (of heb je een enorme flatbedscanner op A0 formaat?)

Ik bedoel meer dat als je een document inscand, dit veelal als JPG wordt verzonden en het daardoor maar 1 bestandje per pagina is. Met PDF kun je meerdere documenten in 1 PDF document plaatsen waardoor je dus maar 1 bestand hoeft te uploaden met bijv. 20 pagina's waar je anders 20 verschillende documente voor nodig zou hebben gehad.
 
Wellicht ten overvloede, maar toch de volgende tip: op de website van Adobe kun je online PDF documenten aanmaken. Hierbij heb je dus ook de mogelijkheid om meerdere pagina's in één bestand te zetten.

Hopelijk heb je er wat aan...
 
[quote author=haits link=topic=9503.msg128926#msg128926 date=1228766856]
Wel gelezen dat er max 60 documenten toegevoegd mogen worden, maar ik DACHT dat ik er niet zoveel had. Ik heb er dus 64...

[/quote]

64 pagina´s ???? Aanvraagformulieren, IELTS en skills- assesment, misschien nog dingen voor sponsoring, betalingsbewijs o.i.d. Er is toch niet veel meer nodig voor aanvraag van een skilled visum??  :oops:

Marika
 
Wij gingen er ruimschoots overheen, maar dat kwam ook omdat wij met vijf personen zijn..
Paspoorten, paspoortfoto's, uittreksels geboorteregister, uitslagen van de medische keuringen,
VOG's, het schiet gauw op...!
En dan nog de werkervaring, diploma's etc.
Maar ach, het is het allemaal waard!
groetjes,
Marja
 
Back
Top