DropBox Foto's werken niet meer?

https://www.dropbox.com/s/e8o3slzp2a8irmh/hq-dar-361.jpg?raw=1

Lijkt voor mij wel te werken? Ik heb de jpg naar de Dropbox 'public' folder gekopieerd en de ?dl=0 veranderd in ?raw=1

hq-dar-361.jpg


[Edit]
Ik zie wat je bedoeld. In de editor zie je de foto wel, maar als je bericht op het forum geplaatst is, dan wordt de foto niet weer gegeven.
 
Last edited:
Ik weet wat het probleem is. Het probleem is verholpen in een update van de forumsoftware. Ik was van plan om van de huidige versie (1.5) direct naar XenForo 2.0 te gaan, maar ik zal aankomend weekend eerst upgraden naar de nieuwste 1.5.x versie.
 
Het is geen wereld ramp dus als het veel moeite is gewoon straks in 1x naar 2.0 ;)

Maar na eerst Dropbox vervloekt te hebben (en dat mag ik, want ik heb een betaald account) Uitgevonden te hebben hoe het nu werkt (lekker gebruiksvriendelijk van ze...) werkte het alsnog niet :confused:
 
:D

Nee hoor, de upgrade in de 1.5 lijn is zo gebeurd. Na dit weekend is het probleem hopelijk verholpen. Ik hou je op de hoogte.
 
Het forum is geupgrade naar de meest recente 1.5 versie. Als het goed is zou linken naar dropbox foto's nu moeten werken.
 
hq-dar-361.jpg


Interessant. Het veranderen van de URL van ?dl=0 naar ?raw=1 werkt niet. Wat wel werkt, is het veranderen van ?dl=0 naar ?dl=1.
 


OFX
Back
Top