"Dutch" evenementen in Brissie

Rob

New Member
Jongeren Borrel Avond Brisbane
Het leek me wel handig om een topic aan te maken met aankomende evenementen of initiatieven mbt nederlanders in Brisbane en omgeving.
Als er iemand nog meer weet voor dit jaar of zelf iets wil organiseren, gooi het er maar op.

Groeten Rob

De Jongeren Borrel avond in Brisbane:
Hi everybody

De volgenge Borrel is op donderdag 2 juni bij de Belgian Beer Café Brussels.
"Belgian Beer Café Brussels"
Hoek Edward en Mary Street
Brisbane CBD

Wij hebben ook iets anders gepland - "disco bowlen" bij de fantastische nieuwe Strike Bolwing Bar in de Wintergarden op zaterdag 11 juni van acht uur tot half tien.

Het kost $15 per persoon voor een spel. Wij hebben voor 24 mensen geboekt, en kunnen niet meer mensen kwijt. Laat ons dus snel weten of je wilt komen, en met hoeveel. Stuur ons een email terug.

Tot horens

Kerry en Patrick jongerenborrel_brisbane@hotmail.com
--------------------------------------------------------------------------
NAQ The Brisbane Dutchclub
123 pineroad
Richlands

22 mei een minimarkt
----------------------------------------------------
Carnavals vereniging The Stirrers
4 juni  Fancy dressball (mag verkleed, hoeft niet)
---------------------------------------------------------------------------------------
De instuif club
En elke 2 woensdag van de maand vanaf 10 uur 's ochtends is er de "instuif club". Dat zijn voornamelijk nederlandse emigranten uit de jaren vijftig en zestig die dan bij elkaar komen voor een kopje koffie en bij te kletsen in de meyer's coffeeshop gedeelte.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brabantse koffietafel
zondag 10 juli vanaf 11.00 am, zaal open 10.00 am in de NAQ dutchclub
kosten $ 15,-
reserveren: (07) 32715662
e-mail dutchclub@hotmail.com
 
Goed idee!

12 Juni is er geloof ik ook nog een Indische dag bij de Brisbane Dutch Club??

Groetjes
Syl
 
[quote author=Rob link=topic=1722.msg15404#msg15404 date=1116398189]

Carnavals vereniging The Stirrers
4 juni  Fancy dressball (mag verkleed, hoeft niet)

[/quote]

morgen gaan mijn vriendin en ik eens kijken wat het is. ik hoop wel dat we niet de enigen zijn die verkleed zijn. maar ach ja, als we maar "leut" hebben en er schijnen "dutch snacks" aanwezig te zijn.

Fancy Dress
"CARNAVAL BALL"
Saturday
4 June 2005
Mary Mac Hall,
616 Ipswich Road,
Annerley
Queensland
7 p.m. (1900hrs)
Website: http://www.geocities.com/thestirrers11/

ik zal wel laten weten hoe het is geweest. voor kaartjes kun je de volgende persoon bellen:
Telefoon Pres. M.Theunissen (07) 3353 2450

groeten Rob
 
Ga je weer carnaval vieren, Rob? Oppassen deze keer he, hihi!  :wink:

Tot volgende week op de bowling!?
 
[quote author=amoz link=topic=1722.msg17287#msg17287 date=1117852999]
Ga je weer carnaval vieren, Rob? Oppassen deze keer he, hihi!  :wink:

Tot volgende week op de bowling!?
[/quote]

Ben dus gaan carnaval vieren, was gezellig maar is toch anders dan thuis in limburg. en niet alleen dat de gemiddelde leeftijd 60 + is en dat naast mijn vriendin en ik nog 5 andere personen verkleed waren (buiten de organisatie).
We hebben een leuke avond gehad. bij binnenkomst kregen we een plaats toegewezen aan een tafel. en gelukkig waren het gezellige mensen, want we kenden bijna niemand daar. gedurende de avond werd er 1 maal de polonaise gedaan en verschillende "stukjes" opgevoerd door de carnaval vereniging. en tussendoor was er de gelegenheid om te dansen en ik moet zeggen dat ik hoop dat wanneer ik zo oud ben ook zoveel energie heb zoals sommige personen die ik op de dansvloer heb gezien.
Ook kon je er "dutch snacks" kopen, zoals bitterballen en kroketten, haring enzo. Het was rond 00.00 uur afgelopen.

Catch ya later en annemiek.. tot volgende week bij het bowlen.

groeten Rob
 
Hiya Rob

Heb je toevallig tijdens het hossen nog iets vernomen over die Indische middag (12 Juni???)

Ben eigenlijk wel benieuwd...en heb trek!
Groetjes Syl
 
[quote author=Syl link=topic=1722.msg17335#msg17335 date=1117968324]
Hiya Rob

Heb je toevallig tijdens het hossen nog iets vernomen over die Indische middag (12 Juni???)

Ben eigenlijk wel benieuwd...en heb trek!
Groetjes Syl
[/quote]

yep, heb er een NAQ clubblaadje gekregen. dus zondag 12 juni is er een indische dag.
aanvang 11 uur AM met nasi goreng met sate en een toetje.
toegang $ 15.00 p.p.
Reserveren voor 6 juli (zal dan wel 6 juni moeten zijn)
(07)-32715662
en je kunt er een diner voor 2 personen winnen in het jakarta restaurant in newfarm.

ben jij er al vaker geweest, syl?

groeten Rob
 
hahaha.........nou, al met al ben ik er in de negen jaar dat ik hier woon 1 keertje geweest!  En dat was eigenlijk to support een vriend van ons die er een foto exhibition had hangen. Heb toen gelijk even een broodje kroket naar binnen gewerkt :up:
Maar ik ben dol op indisch eten, vandaar. Dacht eigenlijk dat het een mini pasar malam zou zijn maar zo te horen is het meer een bordje eten en een toet?

Misschien moet ik gelijk maar naar dat restaurant in New Farm gaan (want winnen doe ik nooit :-D)

Groetjes
Syl  (op zoek naar een potje Sambal Badjak mocht iemand het ergens gesignaleerd hebben in de local Woolies o.i.d.)
 
[quote author=Syl link=topic=1722.msg15405#msg15405 date=1116398448]

12 Juni is er geloof ik ook nog een Indische dag bij de Brisbane Dutch Club??
[/quote]

En nog sateetjes gegeten?? Op deze club is mijn vader heel actief, zit daar in het bestuur. Grappig om te lezen!

Groetjes Linda
 
Hi Lin

Nee ben uiteindelijk toch niet geweest, dacht dat het een soort markt zou zijn maar je moest van te voren al opgeven en betalen (ik wilde gewoon eerst even rond snuffelen  :))

Ik wacht nu gewoon maar even de Juli BBQ maar af, gaat dat nog door??

Groetjes
Syl
 
[quote author=Syl link=topic=1722.msg19158#msg19158 date=1119686206]
Hi Lin

Nee ben uiteindelijk toch niet geweest, dacht dat het een soort markt zou zijn maar je moest van te voren al opgeven en betalen (ik wilde gewoon eerst even rond snuffelen  :))

Ik wacht nu gewoon maar even de Juli BBQ maar af, gaat dat nog door??

Groetjes
Syl


[/quote]

Yip de picnic gaat nog steeds door. en iedereen jong,oud,Dutchie of Ozzie is welkom.

groeten Rob
 
Traditionele limburgse koffietafel

25 september 2005, begint om 11.00 AM
kosten:
leden $13.00
Niet-leden: $15.00

bij de Dutch club, Pine Road Richlands

Menu: limburgse vlaai en koude schotel

Bookings: 
francien custers 3800 1888 en mia splint 3372 6279
 
  :-D Haha hier gaat mijn vader zeker bij aanwezig zijn! Francien hele aardige vrouw! Vorig jaar ben ik er geweest en toen kreeg ik een heerlijk stukje left over vlaai!! Haha Hollandse gemoedelijkheid down under! Niet gek toch? :up:
 
[quote author=Lin link=topic=1722.msg22936#msg22936 date=1123157182]
  :-D Haha hier gaat mijn vader zeker bij aanwezig zijn! Francien hele aardige vrouw! Vorig jaar ben ik er geweest en toen kreeg ik een heerlijk stukje left over vlaai!! Haha Hollandse gemoedelijkheid down under! Niet gek toch? :up:
[/quote]

zekers...
 
Op 15-16 oktober is er weer een dutch festival.
Op zaterdag van 10 uur tot 17.00 uur
op zondag van 10.00 uur tot 16.00 uur
Dit is het adres:The Dutch Club N.A.Q

.
Pine Roads, Richlands. Q. 4077
Correspondentie adres: The Secr. P.O.Box 228,
Civic Centre, Inala. Qld. 4077
Telefoon (07) 3271 5662,
Fax. 3271 3326, (clubhuis)
 
Hey Lin

Op welke dag gaat jouw vader?? Ben ook van plan om te gaan een van de dagen...

Groetjes
Syl
 
[quote author=Syl link=topic=1722.msg30330#msg30330 date=1128396284]
Hey Lin

Op welke dag gaat jouw vader?? Ben ook van plan om te gaan een van de dagen...

Groetjes
Syl
[/quote]

Hoi Syl,

Lin had het nog over de limburgse koffietafel...

Rob
 
Back
Top