"Dutch" evenementen in Brissie

:-D Sorry Rob, zat weer niet op te letten! :) :up:


Ga jij naar het Dutch Festival?

Groetjes
Syl
 
Waarschijnlijk gaan we zaterdag kijken wat het is. Op zaterdag is ook de officieele opening om 14.00 uur

rob
 
Wij nemen waarschijnlijk ook Zaterdag even een kijkje (moi & de kiddies, hubbie moet helaas werken), ben benieuwd!

Groetjes
Syl
 
Okay, picture this:
een grasveld met springkussen-glijbaan, ballen gooien, grabbelen, poffertjes, kroketten en rookworst. Een tent met hele valse muziek! En een buikdans en hondentruckjes act :D:D:D. Ik heb een ontzettend leuke dag gehad maar het was eerlijk gezegd meer van leedvermaak dan dat ik het serieus leuk had. Ook kwamen we erachter dat we meer Nederlanders kennen dan we dachten. We hebben Bernie Hoesman met zijn band "top tunes" gezien (hij is de oprichter van de band waar ik bij speel. En de reden waardoor mijn halve band denkt dat Nederlanders  maar een achterlijk volkje zijn, vanwege zijn muziek keuze ;)). We kwamen Willem (ken ik weer via via van mijn werk), BJ en Ingrid tegen van je jongerenborrel. Iemand van de administratie op uni herkende Martijn. Druk druk druk dus. Vooral de hondentruckjes (waarbij de baasjes meer truckjes deden dan alle hondjes bij elkaar) waren echt grappig. Als troffee nog een beschuitbus op de kop getikt die bij onze ontbijtkoekbus past. Gelukkig hebben we geen schoorsteenmantel waar die op kan, ik zou accuut in mijn broek piesen van het lachen. Het was echt gezellig. Maar ik had totaal geen herkenning bij de dingen die er waren. Er was een behoorlijke generatie kloof... Als het niet zo duur was (10 dollar) had ik wellicht nog een elpee van Heintje op de kop getikt. Maar het was een beetje boven budget. Goed, ik ga nu enorm uitrusten. Jeetje wat een ervaring. Mocht je er zin in hebben. Morgen doen ze het nog eens dunnetjes over :D!
 
:-D :-D :-D ben ook weer even voor een jaar of wat genezen.....maar ik heb nog pijn in mijn kaken van het lachen....EN een mond vol met ontbijtkoek terwijl de kids aan een boterham met hagelslag zitten.  :)

Toch jammer dat ik die laatste beschuit bus niet op de kop heb getikt :lol: .......ga ook nog even nagenieten.

Groetjes
Syl
 
Ik ben er vorig jaar geweest en ik vond het ook echt meer een festival voor de mensen die jaren geleden zijn gekomen. Wat ik wel weet is dat ze er heel veel werk van maken en toch wel trots zijn op wat ze neerzetten.

Syl, mijn vader is niet geweest volgens mij, hij is herstellende van een operatie.

Groetjes Lin
 
Ik kan mij helemaal voorstellen dat ze heel trots zijn. Ze hebben er ook veel werk van gemaakt. Maar als je "vers" uit Nederland komt (20 jaar of minder ;)) dan zie je toch wel een soort generatiekloof.
 
Me again.yoka... youngminded 55 plusser (wat klink dat "oud" ) but no worry, its only in body not in spirit!!!!
Wat leuk allemaal. klink allemaal gezellig....al die activiteiten in de Dutchclub.    Ik heb een emailtje gestuurd naar dutchclub@hotmail.com.  Dus ik ben benieuwd of ik reacties ga krijgen... No place like feeling at home!   And home can be where you want to live and not where you have always lived...... dat is een nadenketje....groetjes Yoka
 
[quote author=Syl link=topic=1722.msg17374#msg17374 date=1118022408]
Groetjes
Syl  (op zoek naar een potje Sambal Badjak mocht iemand het ergens gesignaleerd hebben in de local Woolies o.i.d.)
[/quote]

Syl! Tikkie laat! Zat dit draadje nog eens door te lezen. Maar heb jij je badjak al gevonden? The Dutch Shop in Acacia Ridge :up:
 
Nou, zit ik net Juf Rebekka te antwoorden op een ander draadje........geef nks!

In Acacia Ridge dus! (dat winkeltje)
 
Back
Top