Dutch Festival 1st May 10am to Midnight

MCK

New Member
Op 1e Mei is het weer zover. Na een aantal jaren 'rust' is er weer een Dutch Festival!!!

banner3small.jpg


Zoals je wellicht weet, is de DutchClub zich aan het herontdekken. Het was zich bewust van het 'stoffige' image, maar nieuw bloed en investering waren nodig om dit te veranderen. Maar laten we het kort houden;

In samenwerking met Dutch SA, hebben we de volgende Koninginnedag vieringen georganiseert:
- Vrijdag 30 April 6pm Drinks & Nibbles in Belgium Beer Cafe
- Zaterdag 1 Mei 10am tot Middennacht, Festival voor de gehele familie in de DutchClub & het Terras.

Hou onze website in de gaten voor de laatste informatie www.dutchclub.com.au.

De kinderen kunnen lekker springen op het Bouncy Castle, terwijl de ouders lekker bij praten met een vers Heineken Tap biertje, een kroketje of wellicht zelfs een lekkere haring.

De keuken en bar zijn natuurlijk open, er is live muziek, en voor wat 'oubollige gezelligheid' zelfs een Klompen dansen demonstratie waarbij de kinderen mee kunnen dansen.

Kom gezellig langs, en maak dit initiatief een success!!!

Vriendelijke groet,
Marco
email
 
Toch jammer dat je nooit meer iets hebt laten horen over de nieuwjaarsduik. Behalve dat het een goed idee was en dat je ook al een flyer had gemaakt :angry:
 
You talking to me? I don't see anyone else in the room... You talking to ME?
O ja: jammer van die Heineken, het fijne van emigreren is nou juist dat je echt bier kunt drinken ;-)
 
*zucht* kon ik er maar naar toe, dan was ik daar al.... :grin: :grin: :grin:

Veel plezier allemaal!
 
Hi René Sas en Rensa,

Toch jammer dat je nooit meer iets hebt laten horen over de nieuwjaarsduik. Behalve dat het een goed idee was en dat je ook al een flyer had gemaakt :angry:

Hoedatzo?!? Ik heb jullie diverse emailjes gestuurt en het is lekker door gegaan. De opkomst was, omdat het idee natuurlijk wat laat was, niet zo groot (8 man/vrouw), maar net zo gezellig...

P1000649.JPG


Jammer, dat er iets in de communicatie fout is gegaan :( MAAR... Volgend jaar beter ;)

Cheers en hopelijk tot op het Festival!
Marco
 
Back
Top