duur van de aanvraag spouse visum

Joep

Active Member
Vandaag heb ik mijn aanvraag voor een spouse visum op de post naar Berlijn gedaan. (whoohoo).

Ik weet dat het ongeveer 90 dagen kan duren voordat ik mijn stickertje krijg, maar welke ervaringen hebben jullie? Duurt het echt zo lang? (De search knop heeft me helaas het antwoord nog niet kunnen geven.)

gr. Joep

hoi Joep,

Helaas weet ik niet hoe lang zoiets duurd, maar waarom ben je niet voor de Schnell procedure gegaan?
Dan had je naar Berlijn kunnen gaan en het dezelfde dag nog in je paspoort kunnen hebben... :-o

Ik heb 06-01-2006 mijn afspraak in Berlijn en hoop het ook die dag in mijn paspoort te hebben... :up:

Groeten,
Koen

Ha Koengaroo.

Oh ik heb op zich geen haast, dus doe alles lekker op mijn gemakje.

Succes met je interview!

greets Joep

Ik heb mijne ook via de post gedaan (maar dan in London) en had binnen een paar dagen bevestiging (via e-mail). Toen even mijn paspoort opgestuurd, sticker erin en klaar...  :up:

Dank je Joep, wij vertrekken pas in mei volgend jaar, wanneer ga jij er vandoor en waarheen in Oz?

@ Shelley: paspoort opgestuurd? Krijg je de sticker niet thuis?

@ Koengaroo: maart/april omgeving Brisbane

Ik weet dat het ongeveer 90 dagen kan duren voordat ik mijn stickertje krijg, maar welke ervaringen hebben jullie? Duurt het echt zo lang?
Ok Joep neem alle tijd en ga nu maar even lekker rustig zitten.
90 dagen lang!! Wat dacht je van 7 maanden.
28 oktober 2004 alles opgestuurd en 3 juni 2005 kreeg ik paspoort met visa thuis.
Hoewel ik had gedacht alles op mijn gemakje te doen,kom ik nu toch in ernstige tijdnood
en heb reeds een job offer moeten laten schieten.

Sh*t :x

suc6
Rob

Ik kreeg vandaag de brief binnen dat ik de visum heb!!! helemaal geweldig en wij hebben inderdaad 100 dagen moeten wachten en dat is erg lang als je aan het wachten bent op iets dat je toekomst gaat veranderen. Ik had de hoop bijna opgegeven maar vandaag opeens een dikke gele envelop en ik heb mn spouse visum. heb wel de hele procedure in Australie gedaan dus weet niet hoe dat in nederland via berlijn gaat. Denk dat het een kwestie is van alles hebben en niks vergeten. ( ik moest na interview nog 5 dingen nasturen)

groetjes,

Anne

DIMIA plakt het stickertje. In mijn geval in ieder geval en volgens de verhalen die ik gelezen heb van mensen die in Berlijn zijn geweest moesten ze ook hun paspoort achterlaten en konden hem dan na een paar uur weer ophalen.

dank voor de reacties, maar *wow* dat loopt dus nog al aardig uiteen!

Even voor de duidelijkheid: ik heb geen interview gedaan, maar heb alle papieren naar Berlijn gestuurd

Back