duur verzending container en aankomst bij nieuwe woning ?

Ik heb het nog even na gekeken bij Sander en Linda, dit schreven zij:

Wij laten onze dozen verschepen via Allways transport( dordrecht ), 35 verhuis dozen inclusief verzekering van deur tot deur 838 euro. Denk dat het een goeie prijs is, en de service is echt goed tot nu toe.

Gr. Ton

Ik geloof je op je woord Ton. :)
Hoeveel m3 zal 35 dozen zijn denk je? :?
Wij willen ook niet zo heel veel meenemen.

Gr. Sandra

Om het makkelijk te maken, als de dozen 50 x 50 x 50 cm zijn,
gaan er dus 8 dozen in een m3 en zouden 32 dozen 4 m3 zijn.

Gr. Ton  :up:

Maar hoeveel gaan er in een m3 als de dozen kleiner zijn?? Of groter??

:lol1: :lol1::lol1:

Ton!! Echt...ik had geen betere uitleg kunnen geven :) vooral je laatste opmerking. Echt iets van: Wat moet je ermee, maar het klopt wel!!! (weer niet als een bus, want een bus heb ik nog nooit horen kloppen, oftewel een contaminapleotautolotie :lol: )

Oh Ton,

Ik blijf er in. Geweldige opmerking, ik had hem zelf niet beter kunnen bedenken!!

:lol1: :lol1: :rotflmao: :rotflmao: :loldevil: :loldevil:

[quote author=Ton en Ineke link=topic=3022.msg36970#msg36970 date=1132250711]
:thinking:  :shout: iets meer of iets minder natuurlljk  :bangcomputer: :donttell:
[/quote]

THATS MY MAN!!!!!!!!!   :thankyou: :thankyou:

[quote author=Ton en Ineke link=topic=3022.msg36932#msg36932 date=1132247351]
Ik heb het nog even na gekeken bij Sander en Linda, dit schreven zij:

Wij laten onze dozen verschepen via Allways transport( dordrecht ), 35 verhuis dozen inclusief verzekering van deur tot deur 838 euro. Denk dat het een goeie prijs is, en de service is echt goed tot nu toe.

Gr. Ton
[/quote]

Dit klinkt wel interessant........want ik wil toch ook best nog wel wat meenemen!

Bert

Okay, Always Transport dus.... Ik ga een offerte aanvragen voor ongeveer 3 of 4 dozen en even horen wat zij met groupage doen. De rest van m'n spullen gaan wij volgend jaar pas verschepen. Als ik prijzen heb, laat ik het weten....

Thxs, Marielle

Hey Ingrid,

om even terug te komen op je oorspronkelijke vraag... ik hoorde vorige week van vrienden van ons dat customs en quarantine altijd verschrikkelijke vertragingen hebben rond kerst en O&N en dat containers die rond die tijd aankomen over het algemeen een veel langere verwerkingstijd hebben. Jouw spullen komen begin januari maar het kan zijn dat je nog last hebt van de holiday backlog.

Customs/quarantine verwerking van onze spullen  (vanuit Maleisie) 4 maanden geleden duurde ongeveer 5 weken vanaf de dag van aankomst. Dat kwam overigens ook doordat onze broker een foutje had gemaakt met de formulieren dus het had waarschijnlijk iets sneller gekund...

groetjes, Trude

[quote author=BlizzardofOz link=topic=3022.msg38394#msg38394 date=1133234927]
Hey Ingrid,

om even terug te komen op je oorspronkelijke vraag... ik hoorde vorige week van vrienden van ons dat customs en quarantine altijd verschrikkelijke vertragingen hebben rond kerst en O&N en dat containers die rond die tijd aankomen over het algemeen een veel langere verwerkingstijd hebben. Jouw spullen komen begin januari maar het kan zijn dat je nog last hebt van de holiday backlog.

Customs/quarantine verwerking van onze spullen  (vanuit Maleisie) 4 maanden geleden duurde ongeveer 5 weken vanaf de dag van aankomst. Dat kwam overigens ook doordat onze broker een foutje had gemaakt met de formulieren dus het had waarschijnlijk iets sneller gekund...

groetjes, Trude
[/quote]

Hey Trude !

He he eindelijk weer iemand die on-topic schrijft!

Ja, dat is dus precies waar ik ook al aan had gedacht.. dat klopt dus !
Volgens de documenten die ik inmiddels binnen heb komt het schip met de container op de 2de van januari aan en duurt het ongeveer 2 weken of langer om ze in te klaren.. met de nadruk op dat 'wat langer' vrees ik ... :roll:

Ik verhuis wrsch rond de datum dat mijn huidige leasecontract afloopt, 15 januari. Dus als het idd 2 januari aankomt en als het dan idd 5 weken gaat duren moet ik er 3 weken zien te overbruggen...

Tja.. dan moet ik maar een paar weekjes  :tent:  in huis !

groetjes,

Ingrid  :cool:

Back