e-lodgement form 1395???

Ems81

XPdite Sponsor
Beste allemaal, wij zijn druk bezig met de aanvraag voor 186 (ENS). Ik ga mee als partner in de aanvraag van mijn vriend die hier al 2 jaar werkt op een 457 visum. Nu heeft zijn werk hem al 4 maanden geleden genomineerd, en dat moet nog steeds goedgekeurd worden. Maar mijn WHV loopt binnenkort af, dus we gaan toch alvast de aanvraag indienen.

Omdat de nominatie nog niet goedgekeurd is moeten we een kopie van e-lodgement Form 1395 opsturen. Nou komt het, de klunzen op zijn werk hebben echt geeeeeeeeen idee om welk formulier het gaat. Ze hebben ons van alles geforward, maar nergens staat 1395 op. Weet iemand hoe dit formulier er uit ziet? We hebben een pdf doorgestuurd gekregen waarop staat "Application Voornaam Achternaam" , is dit misschien Form 1395...

OMG... zijn werk heeft ook per ongeluk onze applicatie online gestart, ze waren op de heel verkeerde website dus. En ze zijn vergeten 'JA' in te vullen bij de vraag of er partners of familieleden mee emigreren.. grrrrr... klunzen.
 
Sorry kan je niet helpen. Maar wat ik mij afvraag is voor welk visum je nu gaat? Zie post over Stat Decl in de partner visum (spouse) aanvraag en nu deze post hier. Als je meelift en je doet dat vanaf moment 1 dan hoef je geen partner visum aan te vragen...... Maar misschien begrijp ik het allemaal verkeerd.

Chantal
 
Ik zou eerst voor partner visum gaan, maar we hebben besloten dat het handiger is voor mij om gewoon mee te liften op de visum aanvraag van mijn vriend. Hier kwamen we dus ook pas achter toen ik hier al een half jaar was :) Maar we moeten nog steeds allemaal relatie-bewijsmateriaal opsturen, dus er is wel een overlap met het partnervisum qua bewijsmateriaal dat we moeten leveren.
 
Back
Top