De mensen op dit forum willen via de juiste, legale weg een visum bemachtigen en zullen niets doen wat hun emigratie mogelijk in de weg kan zitten in de toekomst. De weg die jij voorstelt komt heel sneaky over. Dat is het hele probleem. Volgens mij gaat het jou jiet over legaal/illegaal bezig zijn, maar of de kans groot is dat je gepakt word ja of nee.
En zeggen dat mensen niet kijken wat ze allemaal nog kunnen doen om hun droom te realiseren is erg hard en onaardig. Lawt in ieder geval wel zien dat je niet op de hoogte bent van de lastavazas van sommigen.
Het is niet sneaky. Het wordt sneaky geinterpreteerd. Waarom weet ik niet - Ik probeer hier niets te verkopen ofzo. Het leven van een "mobile-lifestyle" is iets wat meerdere vrienden van mij doen. Plus ik heb zelf ervaringen in het falen met internetbedrijfjes, maar ook het succesvol runnen ervan. Ik ben zelf alleen nog regionaal en niet internationaal.
Om te denken dat je het land zou kunnen worden uitgezet voor iets dergelijks is pure angst uit automatische reactie...en niet iets waar mensen ervaring in hebben of daadwerkelijk het nodige onderzoek naar gedaan hadden. Anders hadden ze simpelweg niet zo gereageerd.
Het hele punt van deze thread is dat als je de moed al opgegeven hebt; dus je
sowieso niets te verliezen hebt; dit een idee kan zijn. Verder is er niets illegaals aan. Het is gewoon onbekend terrein voor veel mensen op dit forum, en daarom zou ik voor de mensen - die dus sowieso niets meer te verliezen hebben - kunnen voorstellen om zichzelf hier wel in ter verdiepen omdat het een reële oplossing kan zijn.
Als je goed gelezen hebt dan snap je dat ik mezelf
juist verplaats in anderen, anders was ik niet aan deze thread begonnen. Er is niets hards aan opties en wellicht inspiratie creëren (al is het maar 1 persoon)...maar het is juist hard en onaardig om iemand
te vroeg in een slachtofferrol te plaatsen...en daar indirect in te houden door altijd voor de voor-de-hand-liggende "sommige mensen kunnen helaas hun dromen niet realiseren" te gaan. JA dat klopt; maar van de 100 mensen die denken niet te kunnen emigreren, kunnen 1, 2 of misschien wel 10 mensen dat nog wel realiseren via de constructie die ik voorstelde.