Goed, paar dingetjes gebeurd. Allereerst heb ik van Kilroy Educations meegekregen dat je alleen moet verklaren dat je jezelf financiëel kan ondersteunen, niet zozeer een bankafschriftje in moet leveren waar alle centen op staan. Dat klinkt een stuk handiger en haalbaarder. Ik had ook een prachtige studie gevonden, een Associate's Degree in Applied Science aan de UQ, maar 36.700 AUD per jaar....dat lijkt me toch niet haalbaar. Heeft iemand hier misschien meer ervaring mee, het financiële gebeuren? Ik ben in ieder geval ook verder gekeken, en misschien kan ik ook een beroepsopleiding aan een TAFE doen, maar ik ben er niet zeker van of dat wel verstandig is. Zijn er beroepsopleidingen die mij ook een kans geven op een permanente verblijfsvergunning? Heeft iemand misschien ervaring met het doen van een beroepsopleiding in Australië?
Verder wil ik het nu andersom aanpakken, niet eerst mijn eigen plan formuleren, maar eerst kijken wat de mogelijkheden zijn waar ik uit kan kiezen. Zijn er misschien speciale programma's, sponsorships, wat voor kansen dan ook op wat voor gebied dan ook die ik kan grijpen. Ik moet/wil eerst maar eens weten wat er uberhaupt allemaal kán voor ik iets ga kiezen. Misschien weet iemand van bepaalde organisaties (al dan niet in Australië) die mij hiermee kunnen helpen, begeleiden of informeren?