eerst assessment doen bij AQF voordat we bij ACS assessment doen???

Ernie

New Member
Aangezien er telkens verschillende education titel/omschrijvingen zijn van de opleiding van m´n hubby weten we nu echt niet meer wat het officicieel is. Moet zijn diploma nu eerst door AQF gecertificeerd worden, voordat we zijn assessment naar de Austr. Computer Soc. kunnen sturen???? HELLUP
 
Je diploma moet volgens mij eerst in Nederland gecertificeerd worden, daar geven ze denk ik een Internationale code aan waardoor ze in Australie kunnen zien wat de waarde van de Diploma is.. Tenminste dat is wat ik denk...
 
Diploma certificering is alleen maar om aan te tonen dat het een echt diploma is wat is afgegeven door een in Nederland erkende opleidinginstantie.
 
moeten we nu dan eerst weer een bewijs regelen dat z'n diploma wel van een echte opleiding is? (Stap 2 is dan zeker bewijzen dat het bewijs echt is  :evil:....tsjonge, tsjonge, wat een gedoe allemaal!)
 
Is dit een domme vraag of weet echt niemand antwoord hierop?
....tsjonge, tsjonge, wat een gedoe allemaal!)

Als e.e.a. zo onduidelijk is en je van 10 mensen 10 verschillende antwoorden krijgt, is het misschien verstandig om toch eens met een emigratie agent / buro te gaan praten (of wil je er niet voor betalen, dat kan natuurlijk ook). Nee, ik werk niet voor zo'n buro dus ik zit geen reclame te maken, weet alleen uit eigen ervaring (ACS) dat hun je een hoop onduidelijkheid weg kunnen nemen. Scheelt je waarschijnlijk ook een hoop frustraties. En je hoeft echt niet alles door hun te laten doen, je kan bijv. ook alleen assistentie vragen voor de ACS.

Michel
 
Back
Top