eerste halve stapje

Hoi Melissa,

Bedoel je George Lombard? Als je deze naam googled kom je op de volgende site terecht:
http://www.austimmigration.com.au/site/

Succes!

Melissa, als je in dit forum op "Lombard" zoekt, krijg je een zee aan feedback. Zoals gezegd, onze ervaring is positief, maar het is handig even een overview te krijgen van de verschillende meningen.  :thinking:

Succes!

Groeten,
Francois.

[quote author=Melissa link=topic=6724.msg85038#msg85038 date=1174417161]

Wanneer moet je voor je test gaan? Alvast succes!
[/quote]

Beetje late reactie, ik was namelijk een tijdje niet op het forum geweest. Ik ben nu bezig met de aanmelding voor de IELTS test, ik wil hem op 19 mei gaan doen.

Leuk dat jullie nu ook besloten hebben om te gaan emigreren! Weet je al met welk bureau je in zee wilt gaan?   

Hoi hoi,

Als jullie nog ondersteuning nodig hebben bij de skills assessment van de ACS dan mag je me benaderen. Hou er rekening mee dat je zo een paar maanden bezig bent met verzamelen van allerlei documenten e.d.
Als je slim bent dan benader je cursus-toko's met de vraag of ze je oude certificaat in een nieuwe Engelstalige versie willen afgeven. Dat scheelt weer veel kosten aan vertalingen en is over het algemeen gratis. Bij mij heeft de ACS dat zonder problemen geaccepteerd. Ook heel belangrijk zijn referentiebrieven van oude werkgevers. Stel zelf een goede brief op en vraag of ze deze voor je op origineel papier willen af drukken met een handtekening. Doe dat wel in 3-voud want de ACS geeft ze niet terug en je hebt ze voor de DIAC (voorheen DIMIA en DIMA) ook nog nodig en het is handig om er eentje in reserve te hebben voor als er wat 'kwijt'raakt bij de post. ik wens jullie veel succes

Hai!

We zijn in zee gegaan met Move2Australia. Dus we zijn erg benieuwd wat de toekomst gaat brengen.

Bdankt voor de tip over die certificaten, ik had ook al zo'n idee dat dat mogelijk zou moeten zijn. We gaan het gewoon proberen. En die kopieen inderdaad. Dus nu een zoektocht naar een notaris die het voor een leuk prijsje wil certificeren en een vertaalbureau. Alle tips welkom natuurlijk!

Groetjes

Back