effe domme vraag over de pre grant letter

eric en ingrid

New Member
hoi allemaal
Ik zit ondertussen bijna elke dag te kijken of ik al email van het ASPC heb. Vanavond op de bank dacht ik ineens: komt de pre grant letter per post of per email?
Lijkt mij niet zo'n ingewikkelde vraag maar wel goed om te weten. Als het per post komt hoef ik niet elke dag voor mijn werk te gaan kijken of er al bericht is op mijn email. (zo'n stressig gedoe!)
Groet Ingrid
 
Ingrid,

Onze grant letter van Dimia kwam per email. Ik denk dat ze het tegenwoordig altijd zo doen (als ze een emailadres van je hebben dan ;-). Dat is maar goed ook, want dan weet je het zomaar een week eerder dan wanneer het met de reguliere post zou komen...

M.vr.gr.

Perthpete
 
Bedankt voor je antwoord. Moeten we dus blijven kijken op de mail of er al iets is....
Spannende tijden dit wachten!
Groet Ingrid
 
Is het niet zo dat als je het via een migration Agent doet dat zij als eerste iets hoort van de DIMIA????
Wij hebben namelijk een migration bureau ingeschakelt en alle info en papieren rompslomp loopt via haar!!!!
Weet iemand hier een antwoord op, denk ut well!!!!!!!
 
Wij hebben ook via de Migratie agent vernomen dat ons visum was goedgekeurd.....en pas nadien met de post door DIMIA zelf!

Sara
 
Nu ik mijn 'post' nog even lees zie ik dat ik gezegd heb dat Dimia ons gemailed had. Dat is eigenlijk niet juist. Dimia had de mail naar Buysse (onze agent) gestuurd. Maar die hebben het dezelfde dag nog naar ons doorgestuurd. De grantletter zat als pdf bij de mail. Die heeft Buysse ook uitgeprint en per post naar ons gestuurd. Met die print (van de PDF dus) zijn we naar Berlijn gegaan...

M.vr.gr.

Perthpete
 
Back
Top