effe voorstellen

polsie

New Member
Hoi allemaal,mijn naam is Joyce, 8 jaar,en volgend jaar ga ik verhuizen naar een dorpje vlakbij Pakenham (Victoria). Ik turn hier heel graag. Nu zou ik graag willen weten of dit in Australie ook wordt gedaan en wat is de engelse naam voor turnen? :wink:
 
Hoi Joyce!
Wat leuk dat je naar australie gaat!
Heb je er zin in?
Ik weet niet of je in australie ook kunt turnen, maar dat lijkt mij wel!
De engelse naam voor turnen is 'Gymnastics' Misschien zijn er ook nog andere namen voor, maar ik weet alleen deze.
Heeeeeeeeel veel plezier,
Knuffel van gwen
 
HAllo Joyce!

wij hebben vlak bij pakenham gewoond (in Pakenham upper) en wonen nu 20 km van Pakenham af, in Cockatoo.
Ik weet dat er verschillende plekken zijn waar je kunt turnen, o.a. hier in Emerald, en wat ik gezien heb was het niveau best hoog.
20 km lijkt veel, maar is hier eigenlijk niet zoveel.
Maar PAkenham heeft het grote Cardinia Casey (dat is de regio waar je gaat wonen) communitycentre, met heel veel sport mgelijkheden.
Ik zou me niet druk maken
Mijn meiden deden in Nederland ook aan turnen, en aan judo. Hier zijn ze gaan paardrijden, er is hier zoveel meer mogelijk dan in NL!
 
Hoi, wat leuk. :smile:Het dorp waar jullie wonen ken ik. Wij zijn vorig jaar op vakantie geweest in Australie en zijn we op bezoek geweest bij familie in Emerald.  Daarna hebben we bij de klimtoestellen in het dorp gezeten en gekeken naar de verschillende schooluniformen.Dat lijkt me niet leuk om aan te doen, omdat ik sommige erg lelijk vind. Ik ben een dag op de primairy-school in Nar Nar Goon geweest (samen met mijn neefje) en hier waren hele lelijke jurkjes voor de meisjes... Wij hebben ook familie wonen in Nar Nar Goon, Mamma zegt dat wij een huis gaan zoeken in deze regio, en misschien is het een leuk idee om in contact te komen met elkaar, via de mail of zo?  Groetjes Joyce.
 
onze meiden zitten in Emerald op school, en vinden de school hier veel leuker dan in NL.
Of je in Nar Nar goon gaat zoeken, of in Emerald scheelt nogal; vooral als je wel/ niet van heuvels houdt...
De jurkjes hoef je niet aan hoor, tenminste niet bij ons op school. Ze hebben een groen of geel t-shirt, en een zwarte broek , of 'skort'. dat is een broek met een flap aan de voor kant zodat het net een rok lijkt. Niemand kan dan je onderbroek zien.
Ik vind zelf de schoolschoenen het ergst, die zijn altijd zwart en zitten vaak heel slecht. Bij 'onze' school hoef je die niet aan.

Je mag ons bst mailen, hoor. We hebben ook een blog, daarop kun je een beetje zien hoe wij het afgelopen jaar in Australie geleefd hebben...
 
Back
Top