Eigen bedrijf

stikkie

New Member
Er is mij een voorstel gedaan om een bedrijf op te starten in Perth.Nu zit ik natuurlijk met een aantal vragen.
Wie weet een goede site met onroerend goed in Perth?Waar komen de meeste toeristen naartoe,Perth City,Northbridge,Freo?
En hoe zit het daar met vergunningen en belastingen etc?Ik hoor het graag want dit is een unieke kans voor mij!
 
Geen idee, maar hartstikke leuk voor je zo'n uniek voorstel!!!!!

Groetjes Miranda  :)
 
Hoi Stikkie, hartstikke leuk voor je. Wij wonen sinds februari 2004 in Mindarie, een suburb ong. 20 km noordelijk van Perth. Ik denk dat de meeste toeristen een paar dagen in Perth/Fremantle blijven en dan op doorreis gaan door WA. Wat zoek je voor onroerend goed en ga je iets beginnen in de toeristensector. Graag willen wij je helpen om dingen hier uit te zoeken, je moet ons dan alleen iets specifiekere vragen stellen.

Alvast heel veel succes en groetjes van Down Under,

Mirelle
 
Dag Stikkie,

Een site die ik je kan aanraden is www.homehound.com. Dat is site vergelijkbaar met de funda.nl in NL. Je kunt daar terecht voor ´gewone´ huizen, maar ook voor grond, commercial, etc...

Deze site is een overkoepelend site voor vele (grote) real estate agents (Ray White, Century 21, LJ Hooker, e.v.a).

M.vr.gr.

Perthpete
 
Of de site van de Real Estate Instituut for WA, ook een overkoepelende website:
www.reiwa.com.au

:)
 
Alvast bedankt voor deze info!

het bedrijf is een sportscafe.Net zoals die nu op het Leidseplein in Amsterdam zit.
Nu wil ik dus ook graag weten wat voor vergunningen we nodig hebben mbt tot drank en dergelijke.En ook of ze net als hier sociale hygiene diploma's of iets nodig hebben.

Mocht iemand al wat meer weten dan hoor ik dat graag.
 
Syl bedankt!

En mochten er nog meer mensen zijn die info of tips hebben dan hoor ik dat graag.

Het gaat dus om een sportcafe die ik op kan gaan zetten.In Perth en het liefst Northbridge.Weet iemand toevallig al of er al een cafe is waar 24/7 sport uit wordt gezonden?De laatste keer dat ik er was nog niet in ieder geval,zo'n 3 jaar geleden.
 
[quote author=stikkie link=topic=2144.msg23412#msg23412 date=1123573716]
Syl bedankt!

En mochten er nog meer mensen zijn die info of tips hebben dan hoor ik dat graag.

Het gaat dus om een sportcafe die ik op kan gaan zetten.In Perth en het liefst Northbridge.Weet iemand toevallig al of er al een cafe is waar 24/7 sport uit wordt gezonden?De laatste keer dat ik er was nog niet in ieder geval,zo'n 3 jaar geleden.

[/quote]
Nee, niet dat ik weet. Maar volgens mij is er sowieso niets dat 24/7 open is... mag dat wel?

De pubs hier hebben vaak wel een sport gedeelte. Bijvoorbeeld met 10 verschillende schermen, met 5 sporten erop. Sommige grote shermen, andere kleine tv'tjes. En dan allemaal in 1 ruimte.

Andere pubs hebben sowieso altijd wel 1 scherm, met footy ofzo erop.

Ik vind het wel een goed idee, lijkt me wel dat het wel moet lukken om succesvol te worden!
Maar ik heb er ook geen verstand van, en ga ook niet heel vaak uit (en ben niet echt geinteresseerd in sport!!)

succes

gr

Simone
 
Simone ook jij bedankt!

Het blijft een spannende zaak,ik weet dat de aussie's sports minded zijn en dat de kans dat het gaat slagen ook degelijk aanwezig is.Blijft de vraag of we in een goed gedeelte kunnen komen met veel toeristen,met name Engelsen.
Mocht iemand nog geld schieters weten..... :wink:
 
Back
Top