Eindelijk, vanmorgen checklist bekeken en alles is met en all appliciants approved must entry before 23-1-09 Yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. :lol: :grin:
Bedankt voor alle felicitatie's. Wij hopen dat het voor jullie ook niet lang meer duurt.We staan nog steeds een beetje te shaken van alles. By the way we gaan naar Victoria (Lakes entrance). We denken eind September, morgen informeren naar tickets etc. En Jan je vroeg nog of we geen email hadden gehad. Nee we zagen het op de checklist. We denken dat we maandag wel een mail krijgen van onze agent aangezien die op vrijdag vrij is. Groetjes Jeroen en Mirjam.
Ik ben net bij mijn ouders geweest en heb verteld dat we ons visum hebben. Emotionele gebeurtenis :-( mijn moeder zat er helemaal doorheen (begrijpelijk). Al mijn moeders familie woont daar (Australie) zij is de enige nog hier. Dus was zwaar om te vertellen. Morgen naar schoonmoeder en broer en zus en hopen dat het niet te zwaar valt. Groetjes Jeroen en Mirjam.
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.