Eindelijk Visaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

[quote author=jeroen en mirjam link=topic=9146.msg123488#msg123488 date=1218228094]
Ik ben net bij mijn ouders geweest en heb verteld dat we ons visum hebben. Emotionele gebeurtenis  :-( mijn moeder zat er helemaal doorheen (begrijpelijk). Al mijn moeders familie woont daar (Australie) zij is de enige nog hier. Dus was zwaar om te vertellen. Morgen naar schoonmoeder en broer en zus en hopen dat het niet te zwaar valt. Groetjes Jeroen en Mirjam.
[/quote]

Natuurlijk gefeliciteerd, en een HEEEEEEl goed weekend..

V.w.b. je moeder, als alle familie inclusief kinderen in Australie zit, zou het dan niet een idee zijn om ook hierheen te komen?? Ik meen me te herinneren (maar please check met DIAC natuurlijk :)) dat voor ouders waarvan het merendeel van de kinderen in Australie zit het mogelijk is om ook hierheen te komen ...

Mijn broer en zus wonen in Nederland ,mijn moeders broers en zus en vader en moeder wonen in Australie. Mijn vader wil niet naar Australie en mijn moeder ook niet ivm dat zei nog kinderen en kleinkinderen hier in Nederland heeft. Balen maar ja ik zei al tegen mijn vader en moeder als we het nu niet doen krijgen we er later mischien spijt van. Mischien egoistisch maar moeten we dan in Nederland blijven voor mijn ouders. Het is nu eenmaal een rot situatie. Groetjes Jeroen en Mirjam.

Inderdaad een rot situatie..
Maar het blijft jouw leven natuurlijk, en als jij gelukkig word in Australie moet je dat verwezenlijken!
Veel sterkte met de situatie en ook voor je ouders
xx

[quote author=Gwen link=topic=9146.msg123529#msg123529 date=1218273569]
Inderdaad een rot situatie..
Maar het blijft jouw leven natuurlijk, en als jij gelukkig word in Australie moet je dat verwezenlijken!
Veel sterkte met de situatie en ook voor je ouders
xx
[/quote]

Hoi Jeroen en Mirjam gefeliciteerd, jullie gaan een mooie tijd tegemoed.

Dankje, wij wensen iedereen een geweldige tijd. En hopen dat het allemaal lukt. Ik heb net een email gestuurd naar mijn eventuele Australische werkgever. Hopen dat hij mij nog nodig heeft. Ik laat het wel horen hoe het is gegaan. Groetjes Jeroen en Mirjam.

[quote author=jeroen en mirjam link=topic=9146.msg123518#msg123518 date=1218265731]
. Balen maar ja ik zei al tegen mijn vader en moeder als we het nu niet doen krijgen we er later mischien spijt van. Mischien egoistisch maar moeten we dan in Nederland blijven voor mijn ouders. Het is nu eenmaal een rot situatie. Groetjes Jeroen en Mirjam.
[/quote]

Ik vond het ook heel erg om mijn ouders achter te laten. Maar als ik zie hoe gelukkig m'n gezin hier is, is dat het wel waard. En lang leve internet en de telefoon.

Veel succes,
Jolanda  :up:

NET terug van vakantie, vandaar onze late reactie!
Maar: Van harte gefeliciteerd!! Helemaal super joh!!

groetjes, IJsbrand en Marja

van harte  :grin: :grin: :grin:

super gaaf man.
Kei veel succes met alles regelen en geniet van alles wat komen gaat.

greetings Helmut

Vandaag contact gehad met Australische werkgever. Ik kan bij hem aan het werk. :smile: Dat is een lekker gevoel. Groetjes Jeroen en Mirjam. :up:

Heel veel succes met alle voorbereidingen!

Als je nog tickets zoek kijk dan ook eens bij www.worldticketcenter.nl
Zijn vaak heel goedkoop!  :plane:

groetjes Petra

Back