Eindelijk wij zijn uit ons lijden verlost ? VISA GRANTED

duiksmurf

XPdite Sponsor
Hoi allemaal eindelijk na lang lang zeg maar heeeeeeeeeeeeeeel lang wachten vandaag staat eindelijk VISA GRANTED.
We zaten al een tijdje in spanning af te wachten maar nu kunnen we eindelijk verder met plannen.

Eerst maar eens een lang weekend plannen naar Berlijn  :lol: 

En maar eens kijken hoeveel we mee willen nemen naar Australia, en de vliegtickes kunnen nu ook eindelijk geboekt worden.

En nog veel meer?

Maar nu eerst maar eens genieten  :grin:

Duiksmurf & Teekay :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:

Ontzettend gefeliciteerd!!! Nu eindelijk genieten van het regelen van de laatste dingen! Veel plezier ermee!

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej  :lol:

gefeliciteerd!! :up:

na harte gefeliciflapstaart....

wat een lekker gevoel zal dat zijn.
gniet van alles wat nu komen gaat.

greetings Helmut

gefeliciteerd met deze mijlpaal in het hele gebeuren, nu wordt het langzaam "makkelijker" :congrats: :balloons: :music:

de groeten, Hein

Gefeliciteerd Teekay & Duiksmurf!!!  :up: :up: :up:

Even een vraagje waar alle 175 aanvragers (denk ik) benieuwd naar zijn; wanneer hebben jullie de aanvraag ingediend?

[quote author=Jan Katers link=topic=9124.msg123025#msg123025 date=1217626810]
Gefeliciteerd Teekay & Duiksmurf!!!  :up: :up: :up:

Even een vraagje waar alle 175 aanvragers (denk ik) benieuwd naar zijn; wanneer hebben jullie de aanvraag ingediend?
[/quote]

Hoi Jan wij hebben onze  elektronische aanvraag op 11-11-07 ingediend.

Wat wel vreemd is vinden wij dat we de mail visa granted krijgen maar niet dat we onze visum bv in Berlijn moeten ophalen??
Verder willen ze gelijk nog meer info terwijl er duidelijk granted bij onze aanvraag, misschien willen ze alleen weten waar we onze visum gaan afhalen ik kan zo verder niks bedenken.

hoop dat voor de rest die ook zo rond die tijd de aanvraag hebben ingediend ook snel een positief resultaat horen.

Maar wij leven op dit moment even niet op aarde :lol: :lol: :lol:

groetjes Bennie

Heel mooi!  :up: proficiat, das nog is een goed bericht om het weekend in te gaan,concreet verder met de afrondingen hiero.

Geflapperd!!!! en nu lekker naar Berlijn en daarna de andere zaken op orde maken....

SUCCES

JAP van GEERJAP

Gefeliciteerd :up: Geniet ervan en op naar OZ. Wanneer zijn jullie van plan om naar Australie af te reizen!

Hoi wanneer we willen vertrekken zsm als de gesmeerde bliksem zeggen we hier :lol:

Dat hangt er een beetje er vanaf van de opzeg van Katie, ze heeft al onderhandelt dat ze ipv 3 mnd nu 2mnd opzeg heeft.

Het punt is dat we pas op 1 augustus bericht kregen net een dag te laat, want nu kan ze pas eind van de mnd opzeggen.

Maar vandaag heeft ze een gesprek met de personeels verantwoordelijke een kijken wat de mogelijkheden zijn ( ze heeft nog zo'n 400 overuren staan :shock:) dus er moet wel iets te regelen zijn.

De planning was half oktober maar eerst maar eens afwachten wat er vandaag uit de bus komt.

groetjes Bennie :up:

Hoi,
gefeliciteerd met jullie visum. Waar zouden jullie ook alweer heen gaan en wanneer?
Onze container stond 24 juli voor de deur dus leven nu uit een koffer. We logeren bij mijn vader. Nog 5 weken Nederland en dan gaan we begin september naar Sydney.
Erg spannend allemaal. Ik hoop dat het bij jullie ook snel zal gaan want het wachten raak je wel een beetje zat.
Nou groetjes, Marga :smile:

Back