Zo even een update, het begint nu allemaal nu z'n plek te krijgen :lol: :lol:
We hebben een tijdelijk verblijf in Perth voor zo'n 6 weken aan de Mathida bay dat ligt aan de Swan river en kingspark ik denk een heel geschikte plaats om ons van daaruit verder te orienteren voor een huis voor langere tijd, op het internet gezoecht een veel gevonden dus dat komt wel goed
Wij hebben ervoor gekozen om ons plakkertje zelf af te gaan halen in Berlijn de vlucht is al geboekt op 03-09-08 en wij hebben op 05-09-08 een afspraak om 09:00 uur bij de Australische ambassade :shock:
Dus we maken er maar een city trip van de laatste in Europa :roll: :roll: :grin:
Ik heb inmiddels al een bankrekening geopend en kan dus vanaf heden geld overmaken, handig voor als we er zijn.
Als we eenmaal in Perth aankomen hoef ik alleen nog een afspraak te maken bij de bank en dan krijg in mijn bankkaart, lang leve het internet :lol: :lol: :lol:
Vlucht is ook geboekt en we vliegen op 20-10-2008 vanaf Schiphol via Singapore naar Perth iemand nog goede iedeen om je op zo'n vlucht te vermaken buiten de stewardess te jennen :grin: :grin: grapje :evil: :evil: :evil:
Nu alleen nog de verhuizing regelen dat zal wel lukken we nemen ongeveer 5 m³ mee.
Tot zover het nieuws
Duiksmurf & Teekay