:-D Ons huis is eindelijk verkocht en wij hebben one-way tickets geboekt lane: naar Perth op 31 december 2005 via Singapore. Ben behoorlijk gestresst geweest omdat ik bang was dat het niet op tijd zou gebeuren, mijn spouse-visum loopt af begin februari dus net mooi op tijd. Ben van plan mijn kat mee te nemen en haar permit loopt af op 9 december 2005 dus zij gaat al op 5 december vliegen lane: alleen nog even bij de dierenarts langs voor de laatste check-up en dan naar RVV voor de nodige stempels. Ook net op tijd allemaal. Aanstaande vrijdag komen de verhuizers dus dan wordt het camperen in huis :tent: en dan aftellen. De kinderen vinden het allemaal erg spannend! Als wij aankomen dan is het precies drie maanden geleden dat mijn man ging dus dan zijn wij eindelijk weer een gezin :happysun:
Het valt allemaal niet mee maar het eind is in zicht, heb er een paar grijze haren bij en zal dit nooit meer doen, Australie wordt ons toekomst.
Wens iedereen nog veel sterkte die nog bezig zijn!!
Het valt allemaal niet mee maar het eind is in zicht, heb er een paar grijze haren bij en zal dit nooit meer doen, Australie wordt ons toekomst.
Wens iedereen nog veel sterkte die nog bezig zijn!!