Eindelijk zover

Seamic

New Member
:-D  Ons huis is eindelijk verkocht en wij hebben one-way tickets geboekt  :plane: naar Perth op 31 december 2005 via Singapore.  Ben behoorlijk gestresst geweest omdat ik bang was dat het niet op tijd zou gebeuren, mijn spouse-visum loopt af begin februari dus net mooi op tijd.  Ben van plan mijn kat mee te nemen en haar permit loopt af op 9 december 2005 dus zij gaat al op 5 december vliegen  :plane: alleen nog even bij de dierenarts langs voor de laatste check-up en dan naar RVV voor de nodige stempels.  Ook net op tijd allemaal.  Aanstaande vrijdag komen de verhuizers dus dan wordt het camperen in huis  :tent: en dan aftellen.  De kinderen vinden het allemaal erg spannend! Als wij aankomen dan is het precies drie maanden geleden dat mijn man ging dus dan zijn wij eindelijk weer een gezin  :happysun:

Het valt allemaal niet mee maar het eind is in zicht, heb er een paar grijze haren bij en zal dit nooit meer doen, Australie wordt ons toekomst. 

Wens iedereen nog veel sterkte die nog bezig zijn!!
 
Klinkt allemaal erg goed!  :up: Veel succes en plezier in je nieuwe thuisland en na al die tijd, zal je wel blij zijn om je hubbie terug te zien!

Sara
 
Nou geweldig nieuws zeg! Het valt allemaal niet mee om het allemaal voor elkaar te krijgen zonder hubby!! Het begint me nu ook behoorlijk zwaar te worden, camperen in huis met de kids.... Zal erg blij zijn als we het weer samen kunnen doen!!
succes en houdt ons op de hoogte he! Ik zal er waarschijnlijk al zijn (ik vlieg de 15e) dus ik zal de koffie alvast klaarzetten!!! (of iets anders natuurlijK!) Sterkte met de laatste loodjes!
Hopelijk tot gauw!
Marina
 
Gefeliciteerd.........
zo zie je maar........als de nood het hoogst is...........
alles komt op z'n pootjes terecht
de puzzel valt precies in elkaar.
veel plezier........... en gelukkig veel minder stress.
veel geluk als jullie weer samen zijn.

Bert
 
Heel veel geluk gewenst in je nieuwe homeland.
En sterkte in de komende dagen.
Over grijs haar gesproken, zelfs onder mijn armen, GRIJS.  :lol1:
Zo ook voor mij ook nooit meer.


Gr Ineke
 
Vuuwerk in het vliegtuig....? Lijkt me heel apart!

Heel veel succes met de laatste dingetjes, en wellicht tot ziens in Perth....? Ik ben er vanaf eind januari... :roll:

Gr. Sab
 
Hallo,

Ik wens je veel succes toe de komende weken.

Wat nou het zwakke geslacht!!
Volgens mij zijn het de vrouwen die achter blijven om de laatste zaken te regelen, huis leegruimen, afscheidsfeestjes en dan samen met de kids
(als je daar geen grijze haren van onder je oksels krijgt, dan klotsen ze in ieder geval!!)
de lange reis maken. Volgens mij was wat dat betreft alleen Sander een uitzondering!

Mijn man zou wat dat betreft hetzelfde zijn, hij gruwelt van afscheid nemen, dus als hij de kans krijgt, dan peert hij 'm ook al eerder :plane:

Geeft allemaal niks, als je uiteindelijk maar weer samen komt :up:

Misschien tot ziens in Perth!

Karin

Enne heren, niet gelijk boos worden hoor, :cloud: tis maar een geintje.....
 
Inderdaad, het valt wel mee met het zwakke geslacht!  Als je denkt wat er allemaal geregeld moet worden: huis verkopen, verhuizers regelen, kinderen naar school, een aantal dingen nog proberen te verkopen, tickets, straks schoon huis achterlaten, kat meeverhuizen en nog werken erbij - tja!  dan heb ik wel een kleine vakantie straks verdiend  :beach:

Marina, wij gaan vanaf vrijdag camperen in huis, meubels worden dan opgehaald, wij wonen in Hoofddorp, woon je een beetje in de buurt?

Hoop velen te kunnen ontmoeten straks omgeving Perth of bij mijn toekomstige huis in Mandurah en gezellig wat  :cheers:  Wij kennen verder niemand daar aan de westkust en willen graag mensen ontmoeten - jong/oud met of zonder kinderen!
 
Seamic:
ik woon in Breda!
Nou strakjes kom je maar langs hoor! Wij wonen 5 minuten van Mandurah af, misschien kunnen de kids elkaar wel vermaken!

Ik hoor het wel van je!
Marina
 
Hallo allemaal!

Wat leuk zeg dat je eerdaags gaat Seamic!
En wat leuk dat de hollanders goed vertegenwoordigd zijn in Perth!
Vind het zo grappig dat via dit forum al kontakten worden gelegd! :doofywave: :happy:

Heel veel geluk en succes daar!
 
Ook van ons nog veel sux6.

En wat "zwakke geslacht"??? Dat is een fabeltje. Als ik die verhalen zo lees van al die "oer vrouwen" die met hun hele hebben en houden in hun eentje met een aantal kinderen in touw op reis gaan en hun manlief achterna, heb ik toch wel ontzag voor hun.

Ik denk dat Perth die vrouwen nodig heeft. (Hun mannen ook trouwens!)

Rene
 
[quote author=TheBroute link=topic=3238.msg37390#msg37390 date=1132579133]
Het wordt druk met de Hollanders in Perth!
[/quote]

Inderdaad :) Gezellig toch :lol:!!

Ook namens ons heel veel succes :up:.

Mel
 
Back
Top