elders in Australie wonen....tips welkom

ja goed, gelukkig geen paardenflu, ben wel beperkt, mag het terrein niet af, dus kan alleen wat in het land hobbelen, das niks voor een draver.

Jullie moeten wel S zijn.

En eindigt op lim.
Anders hadden jullie dit nooit kunnen raden want ik heb het er nooit over.

Jack :evil:

Mary, ik snap dat je baas nu niets zal gaan veranderen, maar hoe komt het dat je in een baan terecht bent gekomen (of hebt aangenomen) waar je geen vakantiedagen hebt en de rest ook vrij waardeloos is? Er is nog steeds iets als het equivalent van een algemene CAO. Waarom heb je je laten, was er iets speciaals of zie ik iets over het hoofd?

Ireen

Je bent eh , welcome.

Paardje kan hier gemakkelijk draven op de stranden van 35 km lang, 150m breed, en geen mens te zien....alleen ik ...Jack in the outback.
Ps , niet door het water... :up:
tenminste ...niet te diep en niet te lang.

Jack :evil:

Hoi Ireene

Ik wou graag met paarden werken, er was niks te krijgen, was blij dat ik dit baantje kreeg. Goeie leer voor de volgende keer, om niet meer zo'n baan aan te nemen. Ben nu op zoek naar een baan in mijn eigen beroep(verpleegkundige) met normale werkomstandigheden. Later misschien wel weer een paardenbaantje.

groet Mary

Mm, niet iedereen is zo decent, dat zie je maar weer (je baas bedoelende). Jammer dat het niet gelopen is zoals je zou willen. Maar, nieuwe ronde, nieuwe kansen, zullen we maar zeggen!

Succes hè, :)

Ireen

http://www.myella.com/

Maybe kunnen ze jullie daar "gebruiken"....en land zat! (Mocht het nou lukken, you'll never know...willen wij ook komen in 2010!!!! Als je dat dan t.z.t. kan regelen, hahahahaha, een kok en verpleegkundige die kunnen paardrijden is toch wel handig op zo'n bedrijf..???.)
Wij zijn daar in 2001 geweest (toen was het nog een klein bedrijf), toen hadden ze 10 paarden, nu 41.....
We vonden het er fantastisch en zij geven wel om hun dieren....
...de paarden hebben ook vakantie dagen! en een eigen (aangelegd) meer speciaal voor hen.
Het is 300 km boven Hervey Bay (bij Rockhampton de hoek om the outback in)
succes Carmen

http://brisbane.gumtree.com.au/brisbane/91/13380491.html

op deze farmstay zoeken ze mensen.....sinds today!

Between Fraser en the Whitsundays................oohhhhhhhhhhhhhhaahhhhhhhhhhhhhh

Dank je wel Carmen, heb al even gekeken op hun site. Zal me er eens verder in verdiepen.

groet Mary

Back