emigratie verhalen!

hopelijk ben ik ooit nog in de gelegenheid om een emigratieverhaal te schrijven! Ben al vanaf dec met mn skills assessment bezig en alweer maanden op de uitslag aant wachten, grmbl...... In mei 2007 word ik 30 dus hopelijk krijg ik dat visum voor die tijd rond! En dan schrijf ik mn emigratieverhaal en laat t in alle kranten drukken, haha!
 
[quote author=Flower girl link=topic=4585.msg58470#msg58470 date=1146808179]
onze voorkeur ligt toch in Mellie,in Vickie  :-D :-D :-D
(grapje Sil)
[/quote]

:lol1: :lol1: :loldevil: :rotflmao: :rotflmao:

Ik liep met dezelfde gedachte rond Flower girl
 
ja da's allemaal wel leuk en aardig maar wil je dan op zijn minst mijn naam goed spellen :-D

Syl

Hey en blijf vooral roepen dat je naar Aussie/ozzie gaat......... :evil: :evil: :evil: :evil: misschien slaat het nog aan....
 
[quote author=Syl link=topic=4585.msg58282#msg58282 date=1146655297]

Ireen, you halve kiwi you, what is your input here?? ben nu wel heel nieuwsgierig :)

Groetjes
Syl


[/quote]

Nou uhhhh..  ik heb er even de cosmopolitische man op nageslagen, en de Kiwi's noemen Australië meestal Australia, en de Australiërs 'Westies'.

Mijn persoonlijke mening??? Ik hou niet van popiejopie taalgebruik, Australia = Australia - niet Oz, Australians = Australians - niet Aussies, Nederland = The Netherlands - niet Holland, België = België - niet Bels etc.

"Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" schijnt een super-Nederlandse uitspraak te zijn, en alhoewel ik dat feit bijna ondenkbaar vind, ben ik het er wél mee eens.

"G'day mate" is ook zoiets. Ik probeer niet Belgisch te praten, laat staan Australisch. Wel 's geprobeerd in België zogenaamd Belgisch te praten....? Ah....... Same goes for Australian. Dankuwel :)

Cheers,

Ireen.
 
Jij ziet ook alles he SYL!  :lol:
p.s het hier wel 27 graden in de zon echt relaxed lijkt wel ozzie  :wink:
Lekker koppig he die hollanders...... :lol:
 
mellie in vicky, wat is daar dan?

als het in NEDERLAND dan syl is, is het in australie dan syllie? :lol:
 
Silly more likely...... :-D

Nou, zo hebben we toch weer een heel boekwerk emigranten verhalen bij elkaar getypt :-D :-D sorry Flowergirl we gaan veeeeeereselijk off topic. :oops: :)

Bye
Syl

.
 
Okey nou weer serieus  :p
De mensen die op mijn emigratie verhalen hebben gereageerd bedankt!

Nieuw onderwerp  :thinking:
Ielts test
Hoe lang hebben jullie er over gedaan om te studeren en hem te halen?
en voor de gene die hem nog niet hebben hoe lang zijn jullie al bezig?
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen leertempo maar dan kan je in ieder geval een beetje het gemiddelde er uit halen.
Ik denk namelijk dat mijn vriend er veel te makkelijk over denkt en ik te moeilijk,
heb een paar testjes gedaan sommige waren moeilijk en sommige vielen weer mee.
 
Wij hebben niets geleerd voor de IELTS test en zijn compleet onvoorbereid tegenaan gegaan. Wel beiden geslaagd. We kennen niet meer engels dan dat we op de middelbare school hebben geleerd en vonden de test niet echt moeilijk.

succes ermee.


groetjes,
Erna
 
petje af erna,

ik begrijp ook dat er verschillende nivo's zijn in ielts. (klopt dat?)

degene die ik ken en de test hebben gedaan vonden hem over het algemeen wel pittig (zegt dat wat over mijn kennissen) ik ga toch maar even in de boeken om te kijken wat te verwachten. ik hou wel van verassingen maar in dit geval speel ik liever op zeker.
 
trouwens flower girl, mijn neus is nogal een gevoelig punt, hij is nogal rond en aanwezig
bedankt voor 't compliment

erna wat ik nog wilde vragen: waar hebbie die test gemaakt?
 
Er zijn inderdaad verschillende niveau's. Academic en general, general is goed te doen maar academic....ben blij dat ik die niet hoef te halen. Ben "maar" partner en hoef dus maar 4,5 te halen voor general.
Gelukkig!
Hebe
 
[quote author=hans964 link=topic=4585.msg58668#msg58668 date=1146932055]
petje af erna,

ik begrijp ook dat er verschillende nivo's zijn in ielts. (klopt dat?)

degene die ik ken en de test hebben gedaan vonden hem over het algemeen wel pittig (zegt dat wat over mijn kennissen) ik ga toch maar even in de boeken om te kijken wat te verwachten. ik hou wel van verassingen maar in dit geval speel ik liever op zeker.


[/quote]
 
[quote author=hans964 link=topic=4585.msg58668#msg58668 date=1146932055]

ik begrijp ook dat er verschillende nivo's zijn in ielts. (klopt dat?)

[/quote]

Dat ging niet helemaal goed met die quote. Dat is ook de reden dat ik de IELTS voor domme blondjes heb gedaan :-D :-D :-D in Utrecht.

Erna
 
dus er zijn 3 nivo's, academic, general en die voor domme blondjes. shit ik heb zwart haar!
Mij is het nog helemaal niet gelukt om te quoten of een afbeelding te plaatsen.
hebben ze voor mij nog een makkelijkere ielts dan die voor domme blondjes.
 
Nou, hier ff uitleg van een blondje dan :|. Quoten doe je door op het woordje quote (rechts in beeld) te klikken bij de tekst van degene die je wilt quoten. Tekst die je niet wilt gebruiken kun je gewoon deleten, als quote maar blijft staan en een foto plaatsen doe je door middel van op het tweede icoontje van links (insert image), boven de emoticons, te klikken en de foto tussen
te plaatsen.

Niet slecht hè :up:? Voor een dom blondje. Je kunt overigens voor de IELTS test altijd je haar nog blonderen. Kun je ook de domme blondjes test doen :-D
 
[quote author=Erna link=topic=4585.msg58718#msg58718 date=1146989661]
Niet slecht hè :up:? Voor een dom blondje. Je kunt overigens voor de IELTS test altijd je haar nog blonderen. Kun je ook de domme blondjes test doen :-D
[/quote]

nou es kijken of het aan de kleur van mn haar ligt.
 
als dit "quoten" me lukt, zal die ielts ook wel niet veel problemen opleveren, bedankt erna, mijn mening over blonde vrouwen is behoorlijk aangepast nu :up:
 
Back
Top