Emigratiebeurs 2011

Status
Not open for further replies.

delvis

Member
Is er iemand al naar vorige edities geweest vd emigratiebeurs in Utrecht ?

Is het de moeite om te bezoeken, of eerder waste of time & money ?

thx

d

Ik ben 2 keer geweest en dat was met name nuttig (lees gezellig) omdat we hadden afgesproken met andere xpdite'ers. Wanneer je al weet wat je wil en bezig bent met je visum vindt ik het a waste of time & money. Voor oriënteren op verhuizers of de mogelijkheden om te emigreren naar scandinavië is het handig verder weinig oceanië en veel "ik vertrek" en emigratie boeken.

Groetjes
Yvonne

Wij gaan niet, zoals Yvonne al schreef..als je al weet wat je wilt of al bezig bent met een visum is het a waste of time.
Al is het wel leuk om een keer af te spreken met de leden van Xpdite...

Groeten Steven

Misschien dat weekend iets plannen??
Voor de mensen die wel gaan voor na de beurs??
Voor mensen die niet gaan leuk uitje?

(blijft er steeds bij iets te organiseren, niet mijn sterkste vak.... :grin:)

Hoi,

Ik ga er naartoe op Zaterdag. Weet nog niet precies hoe laat.

Ik wil daar graag mensen ontmoeten die dezelfde plannen hebben, dus misschien is het inderdaad wel leuk om een vaste tijd en plaats af te spreken.

HG

Cor

Misschien dat ik de beurs op zaterdag bezoek, alhoewel ik het nog niet zeker weet (het is meer dan 220 km voor mij). Je kan altijd wel iets bijleren vind ik.

Ik heb een vaste klanten kortingscode gekregen dan kost entree maar €7,50 stuur maar een PM als je interesse hebt.

Groetjes
Yvonne

Haha.. die kreeg ik ook. Omdat ik volgens die grapjassen vorig jaar was geweest. Volgens mij zat ik toen allang in Australie...

Hoi,

Ik kreeg de mail ook, maar nog voordat ik die gezien had al een PB van Familie S. Top zeg!
Van die 2,50 kunnen we mooi weer een bakkie koffie halen!

Ik weet niet precies waar een mooi plekje is, jammer dat ze geen beursplattegrond voor ons hadden.
Anyway, we kunnen bij de ingang afspreken, of 'boven'. Hoe gaan we elkaar vinden? Zal ik mij tooien in de Australische vlag, compleet met leren cowboyhoed? of is dat wat overdreven?:cool:

See yah!

Doe dat maar, dan wil daar vast wel iemand een foto van maken en kunnen de mensen in Australie ook weer eens om iets Hollands lachen :rolleyes:

Na een beetje zoeken heb ik het topic eindelijk ook gevonden (Bedankt Hardcore!)
Ik ben de 12e op de beurs te vinden samen met een vriendin van me en haar vriend en ik zou het best grappig vinden om gelijkgestemde mensen van het forum eens te ontmoeten (vanuit gaande dat er mensen zijn de 12e ;) heeft iemand al enig idee waar en hoelaat??

Nou mensen,

Gaat er iemand nog een vaste tijd en plaats roepen waarop we met zijn allen kunnen afstemmen?
Ik kom iig de 12e naar de beurs toe en zou het top vinden om forum genoten te ontmoeten.

Beetje beppen en een bakkie erbij lijkt me een goed idee...

Groetjes Marcel

Inderdaad, iemand moet even een goed voorstel doen, dus hier is-tie dan:

Datum: Zaterdag 12 feb 2011
Tijd: 16.00 uur, eerste verdieping, we zoeken dan wel een leuk hoekje op

Toegangskaarten voor de beurs kun je vooraf bestellen, zie kortingcode hierboven

Tot dan!
:up: :up:
Cor

Status
Not open for further replies.
Back