Emigratiebeurs 2011

Status
Not open for further replies.
Chantal cool, heb net 2 gratis tickets gekregen. Het werkt dus nog... :)

Edit: Wij gaan zondag, dag ervoor werken we :)

Misschien kan je hier nog een gratis entree bewijs krijgen.

Chantal

Thanks Chantal!

Wij gaan toch ff kijken op zaterdag! Kijken bij verhuisbedrijven en voor de katten! En eerlijk is eerlijk...gratis is altijd leuker!
grin.gif

Groeten Steven

Gezellig Familie S...zullen we wat afspreken zaterdag? Stuur anders maar een pm'etje
wink.gif

Misschien kan je hier nog een gratis entree bewijs krijgen.

Chantal

Wauw, dat is te makkelijk. Bedankt voor de tip!
Ik wil zondag gaan, maar misschien is zaterdagmiddag ook wel ok (ik werk zaterdag tot 13.15 en dan nog een uur reizen - kan op zich best), als we toch zaterdag gaan kom ik ook graag even buurten (lees inspiratie opdoen en sterke verhalen horen :cool: )

Zaterdag wordt het voor mij, geen idee hoe laat want ik heb nog eerst wat andere adressen af te gaan voordat ik uiteindelijk in Houten beland.

Groetjes Marcel

Zo was alweer thuis,
Heb er een uurtje of anderhalf rondgelopen en idd erg veel Scandinavië en veel emigratieboeken etc.
heb nog een voorlichting bijgewoond op de 1e verdieping over Australië en emigratie. Was veel bekende informatie die we hier terug kunnen vinden op het forum.
Nog wat persoonlijkere vragen gesteld en daar heb ik iig duidelijke info over gekregen.

Hopelijk was/ is het voor anderen erg nuttig, voor mij was het niet noodzakelijk om langs te komen heb ik gemerkt.

groeten M

oh,,,,was er ook nog een 1e verdieping? Heb ik dan toch iets gemist?

Ik vondt de emigratiebeurs maar een aanfluiting. Had het in 10 minuten eigenlijk al wel gezien. Er waren welgeteld 3 standjes over Australie. Met heel algemene informatie.

Had er zeker meer van verwacht. Skandinavie had zo ongeveer een hele hal tot zijn beschikking.

Jep, Het was erg beperkt met het aantal stand v.w.b. Australië. Ik ben iig blij met de positieve feedback die heb gekregen omtrent emigratie.
Nou nog een dik jaartje hier werken en dan alles is gaan starten.

M

Omtrent AuZ waren er idd maar 3 standjes. Ik heb toch 2 voordrachten kunnen zien.
Je kan er altijd wel iets uit leren.
Er waren ook veel verhuisfirma's aanwezig, wat ik dan wel weer interessant vond. De voordracht omtrent ondernemen in het buitenland heb ik laten schieten omdat ik wat misselijk begon te worden.

Inderdaad ja, de beurs was niet zo interessant (aanfluiting), maar het gesprek was goed. Van elkaar hoor je eigenlijk nog de meeste interessante dingen.

Thanks voor de koffie nog!

HG

Cor

Zouden ze weer kaartjes weg geven dit jaar? Als je nu je kaartjes koopt krijg je 5 euro korting. Er staat niet bij hoe lang die 5 euro korting is.

Status
Not open for further replies.
Back