Emigratiebeurs 2012

Analeigh

New Member
Is er ook een emigratiebeurs 2012 topic? Schijnbaar werkt de link voor gratis kaartjes daar ook voor namelijk! En wij komen ook, dus vandaar. :)

Lost:
Ik heb deze berichten afgesplitst van het draadje Emigratiebeurs 2011. De link voor gratis kaartjes waaraan gerefereerd wordt is Bagage.nl

Ik vond het erg handig (scheelt weer even twee toegangskaartjes :p ), maar als er een topic is, dan kan de link daar ook weer neergezet worden! :)

Check, wij gaan ook wel ff kijken. Verhuizers aanspreken enzo :)

yep, die bedoel ik. Ik kom nog wel op baggage.nl, maar als ik dan op die link klik, krijg ik een foutmelding.
Morgen nog maar eens proberen.

edit: vandaag lukt het wel weer

wij zijn nog nooit geweest! Maar we wonen in de buurt, en nu het concreet begint te worden wil ik wel even gaan kijken of ik nog wat informatie kan vinden, bv over verhuizers enzo.

wij zijn nog nooit geweest! Maar we wonen in de buurt, en nu het concreet begint te worden wil ik wel even gaan kijken of ik nog wat informatie kan vinden, bv over verhuizers enzo.

Hihi, oke, als je gaat en je weet welke dag, doe ff een berichtje, kunnen we misschien weer een bakkie doen.

Wij gaan zondag...even kijken of er nog wat aanvullende info is wat betreft onze katten. En misschien wat info over een het verschepen van het een en ander!

We hebben wel gratis kaartjes, maar weet niet of we gaan.
Als we gaan is het zondag.
Even kijken. :wink:

We hebben wel gratis kaartjes, maar weet niet of we gaan.
Als we gaan is het zondag.
Even kijken. :wink:

Dan moeten we natuurlijk wel ff afspreken
afro.gif

Back