emigreren als pre-primary school teacher

nesje

New Member
Hallo allemaal,

Wij hebben hebben net de eerste stappen gezet in ons emigratieproces.
Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met het emigreren als pre-primary school teacher.
Ik weet al wel dat ik 7 op de Academic IELTS moet score (pffff) maar zijn er nog bepaalde voorwaarden?
Ik heb een batchelor behaald in België, dat is 1 cyclus van 3 jaar.  Ik heb momenteel 8 jaar ervaring.

Iemand ervaring mee?
Alvast bedankt!
 
Hebben vandaag eerste gesprek bij emigratiebureau en de papieren zijn getekend!!!

Jippie, spannend.  Deed wel effe raar.
Ik heb me zorgen om niets gemaakt.  Ik moet aan geen andere speciale voorwaarden voldoen.  Enkel 7 halen op de accademic ielts.  Ben ik wel wat zenuwachtig voor.

Als alles volgens plan verloopt staan we op 1 juli 2012 down under...

Ik hoop alvats men ielts van de eerste keer te halen.  Ik plan hem te doen in november, dan heb ik nu de zomer nog om veel te oefenen.
Iemand tips?

  • 17/7/2009  1ste gesprek emigratie bureau en ondertekenen overeenkomst
 
[quote author=nesje link=topic=10123.msg140686#msg140686 date=1245260108]
  • 17/7/2009  1ste gesprek emigratie bureau en ondertekenen overeenkomst
[/quote]

Deze info kun je in je handtekening zetten (zie profiel) dan komt het onder elk van je berichten te staan.
 
[quote author=nesje link=topic=10123.msg140686#msg140686 date=1245260108]
Ik hoop alvats men ielts van de eerste keer te halen.  Ik plan hem te doen in november, dan heb ik nu de zomer nog om veel te oefenen.
Iemand tips?
[/quote]
- Kijk veel naar de BBC
- filmps kijken zonder ondertiteling (OF met ENGELSE ondertiteling)
- lees zoveel mogelijk, alle boeken die je koopt of leent in het engels
- onderzoek de diverse IELTS-training sites. Ik meen dat er hier op het forum een aantal sites daarvoor genoemd worden