Emigreren met gezin > Wat komt erbij kijken

[quote author=tum link=topic=1754.msg16168#msg16168 date=1117098662]
Wij zijn tot op heden voor vertalen en ceritificeren (van 8 documenten in 3-voud) ca € 400,-- kwijt.

Dus in ieder geval gelukkig geen € 1.100,--. Maar ik weet niet over hoeveel documenten Bear praat.

:)
[/quote]

In iederg geval geen 8 de papieren van mijn MBO waren alleen al een stuk of 10 en dan ook nog eens 2 diploma's, 2 cijferlijsten, 2 certificaten incl cusrsus beschrijving. Zal ze vanavond eens keer tellen voor de grap  :) :up:

Is het misschien handig om alle kosten eens op een tijdje te zetten (per persoon). Zou voor mij wel een stuk duidelijker zijn voor kosten van de totale aanvraag. Want de bedragen vliegen je om de oren. :-D En is leuk om te zien wat iedereen nou betaald. Ik gooi maar een balletje op  :)

Erik

[quote author=Bear link=topic=1754.msg16176#msg16176 date=1117100626]
[quote author=tum link=topic=1754.msg16168#msg16168 date=1117098662]
Wij zijn tot op heden voor vertalen en ceritificeren (van 8 documenten in 3-voud) ca € 400,-- kwijt.

Dus in ieder geval gelukkig geen € 1.100,--. Maar ik weet niet over hoeveel documenten Bear praat.

:)
[/quote]

In iederg geval geen 8 de papieren van mijn MBO waren alleen al een stuk of 10 en dan ook nog eens 2 diploma's, 2 cijferlijsten, 2 certificaten incl cusrsus beschrijving. Zal ze vanavond eens keer tellen voor de grap  :) :up:
[/quote]

Had eventjes niks te doen. Dus alle papieren van zolder gepakt en voor het eerst eens goed bekeken. Alles is vertaald bij Akzent :? Best knap gedaan alle vertaalden papieren zijn bijna het zelfde als het orgineel alleen alles staat in engels. Allen nietjes zijn verzegelt en alles is netjes rechtsonder gestemelt en ondertekend.

Totaal 37 documenten, Dat zijn diploma's, cijfelijsten, lijsten met de vakken en hoeveel les uuren. Documenten zijn van laatste jaar VBO eerste 3 jaar MBO en stage omschrijving, 3 referentie brieven. Onslag brief waarin staat dat ik vrijwillig ontslag heb genomen bla bla. Dat was het zo'n beetje... Van de 37 documenten zijn er 19 vertaald.

Om aan te geven wat het ongeveer kost. 166 worden voor 23euro. Dat is ongeveer 13cent per woord :roll: Heb hier namelijk een factuur liggen van het vertalen van 2 paspoorts. Daar moest namelijk een kopie van naar het DIMIA. Die kopie moest ook nog eens gecertificeerd worden was 10euro.
Goede raad is goed zoeken en het zal best wel ergens goedkoper zijn.

Back