employer reference

SaschaH

New Member
Hallo,

Weet iemand wat er in een "employer reference" voor ACS moet staan en of er ergens voorbeeldbrieven van te vinden zijn. Ik heb inmiddels al het volgende weten te verzamelen:
- job title,
- a brief job description and
- precise dates of employment.
- clearly state whether employment was full or part-time
- demonstrated levels of competence with any computer languages,
- various types of hardware and software used
- the extent of involvement with any major projects.

Op het forum las ik ook nog een en ander over salaris en organogram, maar ik ben er niet zeker van of dat ook voor ACS nodig is.

Sascha :stretcher:
 
Hey hallo,

Dat van organigram en salaris, dat is voor ACS niet noodzakelijk.
Salaris moet voor DIMIA wel duidelijk zijn, maar organigram weet ik ook nog steeds niet.

Mijn advies is dan ook om het salaris op te laten nemen in je referenties, want deze referenties zul je ook weer aan DIMIA moeten kunnen overhandigen. En print gewoon een mooi organigram uit en doe dat er ook bij. Kan verder geen kwaad.

:surfer:
 
en nog voor de DIMIA (anders moet je het straks 2 keer doen...):

- duidelijk naam van degene die de referentie ondertekent
- functie van deze persoon
- direct contact nummer

en overige gegevens van het bedrijf, staat meestal op het briefpapier, dus adres, website, e-mail......

Gr. Sab
 
Sascha,

Een tip die Buysse ons gaf is om te zorgen (NB: Vooral van belang als je een rpl doet, als je dat niet hoeft, dan weet ik niet zeker of het van belang is) dat je de functies/jobtitles die je in de brief hebt staan precies overeenkomen met die je noemt in je cv en rpl. BV: heb je een tijdje als servciedesk manager gewerkt, maar lijken de werkzaamheden bij de asco omschrijving IT-Manager te horen, neem dan overal IT-Manager als titel... Lijkt het op Service Manager neem dat dan..etc

M.vr.gr

Perthpete
 
Back
Top