mariekske
New Member
Hoi hoi! Toen Liam en ik 2 weken geleden het verzoek kreeg om verdere info te sturen (medical en Xray) werd ook gevraagd naar Liam's "evidence of the applicant's work experience". Hierbij werd verwezen naar de link "please refer to the ATTACHED Instructions for Employment References." Alhoewel we de referenties al verstuurd hadden in het begin, missen ze schijnbaar nog iets. Maar wat??? Helaas kunnen we de link naar attached instructions for employment references NIET openen. op geen enkele computer, dus tis waarschijnlijk een fooutje van DIAC.
Mijn vraag nu is... heeft iemand in dezelfde situatie gezeten en/of weten jullie wat deze instructions inhouden??? (of zijn het gewoon de standaard dingen zoals alles op briefpapier vd werkgever, adres, stempel, handtekening, periode in dienst en taken...) Want zo hadden we ze wel verstuurd. Wij even niet meer schjnap... :shock:Wie o wie? eer dat we van DIAC een respons terug krijgen is het alweer zomer, haha! Grts, Marieke
Mijn vraag nu is... heeft iemand in dezelfde situatie gezeten en/of weten jullie wat deze instructions inhouden??? (of zijn het gewoon de standaard dingen zoals alles op briefpapier vd werkgever, adres, stempel, handtekening, periode in dienst en taken...) Want zo hadden we ze wel verstuurd. Wij even niet meer schjnap... :shock:Wie o wie? eer dat we van DIAC een respons terug krijgen is het alweer zomer, haha! Grts, Marieke