en hier ben ik..!

eline

New Member
:)

vraagje: wie heeft er handige tips voor een wat oudere - 51 jaar - vrouw om tóch in aanmerking te komen voor een werkvisa en woonvergunning? De leeftijdsgrens staat tot 45 jr. Daarna wordt het erg moeilijk; heb geen familie, (nog) geen werk. 
"K ben al een tijdje bezig op de websites te surfen voor info, maar geen ingang gevonden. Eerstvolgende stap is mijn CV in het Engels te zetten en op een aantal websites te plaatsen en wachten op een job offer.

Of heeft iemand een ander idee / ingang? 

Eline
 
Hoi Eline,

Welkom op het forum! Ik zou zo snel niet weten welk visum het beste is in jouw situatie. Je kunt eens contact opnemen met een migration agent om te kijken wat die zegt. Wellicht is het ook handig om naar de emigratiebeurs te gaan om wat rond te vragen en ideeën op te doen? Je kunt hier meer informatie over de emigratiebeurs vinden:

http://www.xpdite.net/forum/index.php/topic,832.0.html

Groeten,
Louw
 
Welkom op het forum! En de emigratiebeurs is een heel goed idee om te starten met je zoektocht naar antwoorden!

Groetjes Linda
 
hoi ik ben vandaag bij een bij een komst geweest in amsterdam,en hoorde ik dat je na 55 jaar een  een visum kan kopen  schik niet :-o  kost slechts 70.000 aussie dollars  :-o en dan met je pensioen geld van uit nederland voor je levensonderhoud ,maar dan moet je nog wel een paar jaar wachten .maar dat is  als je ouder dan 45 bent eigelijk de enige mogelijkheid  :lol: of als nog een ausie trouwen . :lol:

sucses Diana
 
Back
Top