Engineering job in Perth

Bartman

XPdite Sponsor
My company is looking for Mechanical Engineers, for a 3 to 6 month project.
See below:

Qualifications & Experience:
• Degree in Mechanical Engineering
• 3-5 years industry experience preferably in the oil and gas sector

Skills & Knowledge:
• Detailed design of mechanical equipment and hydraulics including concept development, preliminary design, design review, detailed design, material selection and calculations.
• Design analysis software and CAD drafting.
• Interfacing with subcontractors including suppliers, fabricators and other third party services.
• Able to generate and upkeep job specific documentation and conform to company quality and safety procedures.


If you would like to get more information, you can have a look here:
www.HelixESG.com

If you like what you see, please send your resume to me:

bverwilligen@helixesg.com

Good luck, Bart
 
He Bart,

Wat is dat nou!? Begint de markt weer een beetje aan te trekken. Ik had me dus niet verbeeld dat we het de laatste weken weer drukker hebben. Zal het nieuwe financial year dus wel weer hollen worden.

Helaas ben ik een sparky maar anders had ik graag van de gelegheid gebruik gemaakt om jou collega te worden.

Konden we heerlijk poolen met jou Benz en je kon me er bij de afslag Cockburn gewoon uitzetten.

Helaas, helaas.

Maar ik denk dat er zich snel een kandidaat zal melden.

Groetjes uit het mooie Atwell


Jacob
 
Goede morgen Bart, ik geef de vacature aan mijn man door. Wanneer start het project? We zijn nl in t eind station visa 175, maar hebben m nog niet. Onze plannen gaan ri Perth, van alle steden  waar je nu gewoond hebt, wat bevalt je het beste? groeten Simone
 
He Bart, zit je bij Helix?
Dat is onze 'buurman' bijna.
Ik zit bij Technip, een paar kantoren verder.
Net een email gekregen dat de salarissen tot  het einde 2009 bevrioren blijven en contractors een bij stelling naar beneden kunnen verwachten.
 
Ik denk dat het kantoor van Helix in downtown Perth zit (ben er nooit geweest) maar ik werk bij Well Ops, en dat is in Cockburn Central gevestigd.
De markt is bij ons nooit ingezakt, en we komen om in het werk. Mijn collega is een paar weken naar China en nu moet ik zijn werk er ook nog bij nemen. Ze spraken vanmorgen al over 10uurse dagen, daar zit ik niet zo op te wachten.
Ik verwacht een salarisverhoging bij mijn eerste review.

Ik heb het verder wel naar mijn zin hier in Perth. Adelaide vond ik eigenlijk te grauw (vooral de buitenwijken dan, de heuvels zijn prachtig maar was voor mij geen optie om te wonen, en kon er ook geen leuk werk vinden) Darwin is een smoorheet en vochtig gat. Melbourne is prachtig maar qua verkeer chaotisch. Komt er toch op neer dat je de goede combinatie van werk, wonen, klimaat en sfeer hebt.

Overigens had Poolen met de benz er niet ingezeten. Ik ga elke dag met de fiets naar het werk (2,5 kilometer), en de benz is net ge"decomissioned". Die gaat restauratiefase 2 in.

Verder heeft er niemand gereageerd op het email adres dat ik had opgegeven. Te veel aanbod nog denk ik...

Bart
 
Heel goed Bart.
Goed om te horen dat het lekker met je gaat.
Als dat review niet volgens verwachting gaat , hier zoeken ze nog enkele engineer mannetjes.


Jack :evil:
 
Hoi Bart,

Zijn jullie ook op zoek naar chemical engineers. We zitten nog in de aanvraag procedure, maar toch even checken. Wellicht kan het de zaak bespoedigen...We kunnen een statesponsorship krijgen voor WA (in Queensland is ie van de lijst gehaald, helaas). We moeten ons nu dus noodgewongen focussen op WA.

groet,
Mariska
 
We zijn niet negatief hoor, we hadden ons alleen gefocust op Queensland...in ons hoofd woonde we er al  :smile:. Het is even een omschakeling voor ons, moeten nog even wennen aan het idee! Maar zo te lezen hier is er niks mis met WA.... :up: Met een beetje mazzel kunnen we begin volgend jaar aanstalten maken om WA te gaan begroeten.
 
Back
Top