We hebben vorige week onze online applicatie voor een GSM 175 visum ingediend. Kort na de aanvraag kregen we een automatische mail "REQUEST FOR FURTHER INFORMATION". In deze mail vroegen ze me de volgende documenten:
Birth certificate or other evidence of age
Copy of passport Personal Particulars/Photo (bio-data) page
IELTS English Test Report Results
Evidence of overseas qualifications
Skills assessment
Evidence of Specific Work Experience
Evidence of work experience
Marriage certificate
Evidence of Designated Language Qualifications
Ik heb deze opgestuurd. Na vraag ik me af of ik ook reeds andere documenten zoals "evidence of a genuine and continuing relationship" moet opsturen, of ik hiermee moet wachten tot hier om gevraagd wordt? Ik heb reeds heel wat documenten samen gesprokkeld zoals aankoopakte van ons woonhuis, gezamenlijke bankrekening, rekeningen electriciteit, vakantiefoto's, etc... Ter info: wij reeds 13 jaar met elkaar gehuwd en wonen al meer dan 15 jaar samen op hetzelfde adres.
Aansluitend hierop heb ik nog een vraag ivm de statutory declaration Form 888. Is deze ook nodig in ons geval, of enkel als er een de-facto relationship moet bewezen worden?
Bedankt voor de feedback!
Zanzibar
Birth certificate or other evidence of age
Copy of passport Personal Particulars/Photo (bio-data) page
IELTS English Test Report Results
Evidence of overseas qualifications
Skills assessment
Evidence of Specific Work Experience
Evidence of work experience
Marriage certificate
Evidence of Designated Language Qualifications
Ik heb deze opgestuurd. Na vraag ik me af of ik ook reeds andere documenten zoals "evidence of a genuine and continuing relationship" moet opsturen, of ik hiermee moet wachten tot hier om gevraagd wordt? Ik heb reeds heel wat documenten samen gesprokkeld zoals aankoopakte van ons woonhuis, gezamenlijke bankrekening, rekeningen electriciteit, vakantiefoto's, etc... Ter info: wij reeds 13 jaar met elkaar gehuwd en wonen al meer dan 15 jaar samen op hetzelfde adres.
Aansluitend hierop heb ik nog een vraag ivm de statutory declaration Form 888. Is deze ook nodig in ons geval, of enkel als er een de-facto relationship moet bewezen worden?
Bedankt voor de feedback!
Zanzibar