enkele reis melbourne

robenirma

New Member
nou mensen goed nieuws!!!!!!!
Ons huis is verkocht ons visum is onderweg(onze schoonzus is bij Centerlink geweest)
En nu, tickets kopen dacht ik.
Maaarrrr iemend ervaring met goedkope ENKELE reis tickets.
Zolang wij ons visumnog  niet binnen hebben kunnen we niet een enkeltje regelen,
goed koop retourtje dan maar????of een around the world ticket?????
Wie oh wie heeft dezelfde ervaring of kan mij wat meer info geven, ik heb al behoorlijk gezocht onder de search knop maar kan niet echt wat vinden

Ik hoor van jullie
groetjes irma
 
Er is al wat geschreven eerder over goedkope tickets.
Waarom koop je geen retour?  Is voordeliger dan 2 x enkel en het geeft je de motivatie om binnen 12 maanden een reisje naar Nederland te maken.  Tickets blijven in de regel 1 jaar geldig en je zet er nu dus al de datum van de terugreis op.
 
Ik heb mijn enkeltje gewoon geboekt, ik had toen ook nog niet mijn visum...
Maar enkeltjes zijn over het algemeen een stuk duurder dan een retour..

Uiteindelijk heb ik wel mijn visum gekregen, dus geen man overboord. Moet dus geen enkel probleem zijn.

Singapore heeft regelmatig goede deals, laat je op de mailinglist zetten van de verschillende maatschappijen, dan word je automatisch op de hoogte gehouden van speciale aanbiedingen.

Ellen
 
[quote author=Jan H. link=topic=3247.msg37582#msg37582 date=1132724948]
Er is al wat geschreven eerder over goedkope tickets.
Waarom koop je geen retour?  Is voordeliger dan 2 x enkel en het geeft je de motivatie om binnen 12 maanden een reisje naar Nederland te maken.  Tickets blijven in de regel 1 jaar geldig en je zet er nu dus al de datum van de terugreis op.

[/quote]

Daar ben ik het niet mee eens, wij hebben met singapore geboekt enkle reis voor 4 Dec kosten
per persoon € 425.00 .
Een retour was € 850.00 dat is met de tax en boeking fee.
Volgens mij is dat wel goedkoper dan een retourtje.
Zoals het al gezegd is, aan melden bij singapore air of vliegwinkel.nl.
Krijg je automaties de reclame en specials binnen.

Gr Ineke
 
En vergeet niet...als je een retourtje koopt en weer terug bent in Nederland, dan zal je toch ook weer naar Oz moeten terugvliegen....
Dus een enkeltje is idd voordeliger als je het zo bekijkt.

Ellen
 
Inderdaad heb gewoon een enkeltje geboekt via mijn reisbureau. Was wel duur, maar heb het ook tot het laatste moment laten komen.... tja, dan betaal je natuurlijk meer.
Op de papieren staat gewoon dat ik zelf voor mijn visum zorg. Nou, en dat heb ik (duim duim) volgende week!
Succes,
marina
 
Wij boeken onze enkele reis bij de IOM (International organisation for Migration), die helpen je erg goed hoor! En tis goedkoop!  :up:

Sara
 
Marina, hoe weet je dat je volgende week je visum heb dan? en wat doe je als je hem niet heb?


Sara, ik heb al meer gelezen en gehoord van iom ik heb al eens op hun website gekeken maar het is meer een hulporganisatie waar vindt ik dan wat meer info over flight en bagage enz.??


Ineke, das al snel he 4 december!!!!! en wat goedkoop voor een enkeltje wanneer heb je die geboekt en waar??? via singapore airlines rechtstreeks??


Ellen , ik heb me op verschillende mailinglisten gezet bedankt voor de tip!!!!
Ik vraag me af of het migration bureau(wat ons een beetje helpt met de hele papier winkel enz.)ons niet een voorlopig visum kan geven?? heb jij er mee te maken gehad??
 
Op kantoor heb ik alle info liggen, van contactpersonen en zo...maar je kan altijd eens een mailtje sturen naar iom-nederland, en uitleggen dat je als Nlanders naar Oz wilt, en dan mailen ze terug met alle info.
Maar ik kijk morgen op kantoor even na wie ik exact als contactpersoon heb gehad. Onze vlucht kost zo'n 650 euro pp en we mogen 40kg bagage meenemen. We vertrekken in juli en augustus 2006 (Hans vertrekt voor mij) en vliegen vanuit Schiphol, naar London en dan via Kuala Lumpur naar Melbourne.
 
Volgende week donderdag moet ik voor mijn interview naar Berlijn, ik zal dan (als alle papieren in orde zijn, maar het lijkt me heel sterk als dat niet zo is...) mijn visum gelijk meekrijgen.....
Mocht ik hem niet gelijk krijgen omdat er stukken ontbreken (wat dus het ergste geval is, want ik geloof nooit dat ze hem totaal afwijzen) dan moet ik nog wat stukken nasturen en zal ik op een later tijdstip het visum hebben. Ik boek dan gewoon mijn vlucht om (kost wel ietsje maar nooooit zoveel als weer opnieuw boeken, annuleren of het risico lopen dat ik er voor kerst niet meer kan zijn!!!!!).
Dus geen vuiltje aan de lucht hoor.
Mocht ik het nou echt niet krijgen (kan ik me dus helemaal niet voorstellen, maarja) dan ga ik alsnog op toeristenvisa en dan zien we wel weer verder.....!
 
Nou, ik ben voor een prospective marriage visum gegaan (en Marina gaat voor hetzelfde.. en natuurlijk krijgt ze die ook....!!!), dus wij hebben alles zelf geregeld, verzameld, zelf naar Berlijn voor interview enz. Ik vertrek volgende week woensdag de 30e, eerst naar Sydney en uiteindelijk naar Darwin.

Singapore Air is de goedkoopste (volgens mij) voor enkeltjes.. Ik heb geboekt toen er een speciale actie was en ik heb ook € 431, betaald...
Een koopje dus....haha

Dus geen ervaring met migration bureaus, maar volgens mij geven ze geen voorlopig visum.

Succes Ellen
 
Wij hebben ook geboekt in de week dat er een actie was,
daar voor hadden we een quote gehad voor enkle reis singapore air
die was €930.00 pp.
Wel een internet boeking.
Dus was erg blij met de actie.

Gr Ineke
 
hartstikke bedankt voor de tip allemaal!!!!
groetjes Irma

p.s. verdere info is altijd welkom hoor hoe meer info des te duidelijker enz. het wordt
 
Geen ervaring met (goedkope) reistickets.

Ik kan je alleen veel succes toe wensen!!

Rene
 
Back
Top