Eredivisie 2008-2009

Ik weet niet waarom Setanta maar steeds wedstrijden van Feijenoord blijft uitzenden, maar ook dit keer was het weer lachen geblazen.

(en Twente kom deur oan!)
 
Wat is Setanta precies ?
Wij hebben de schotel weer staan voor BVN. Nu is Studio sport er weer op. Dat is een tijdje weggeweest omdat het bij Talpa zat.
Nu is het alleen niet op de zondag avond maar op maandag avond.

Mark :cool:

[move]PSV Eindhoven[/move]
 
Setanta is een betaalzender, zeg maar net zoiets als ESPN.

Het is geen onderdeel van het sportpakket van Foxtel, maar je kan het wel via Foxtel krijgen.
Je betaalt er apart voor.

http://www.setanta.com/en/AU/

Ik heb geen BVN. Wordt daar de hele uitzending van Studio Sport op uitgezonden?
 
Van de Zondag avond uitzending word het voetbal in zijn geheel uitgezonden.
en als er wedstrijden door de weeks zijn word daar ook geregeld iets van uitgezonden.

Dat Feyenoord kunnen ze op Setanta ook beter niet meer laten zien, die staan bijna onderaan.

Ja Joep dat Twente van je gaat goed, kunnen in de slag met AZ en NAC voor het kampioenschap.

Mark :cool:

[move]Psv Eindhoven[/move]
 
en de loting voor de beker:

Duels achtste finale KNVB-bekertoernooi
Roda JC  - Lienden   
ADO Den Haag - FC Twente   
Feyenoord - SC Heerenveen   
NEC - Sparta Rotterdam   
FC Dordrecht - De Graafschap   
NAC Breda - FC Groningen   
AZ - Achilles '29   
FC Volendam - Excelsior

wat vinden we ervan?



PS PSV en Ajax kom je in dit lijstje niet tegen  :evil:, maar je kan ze wel zondagavond 'live' op Setanta tegen elkaar zien spelen.
 
Dit moet te doen zijn voor Twente om toch een keer die KNVB beker te winnen
Feyenooid tegen Herenveen en Nac-Groningen
zijn ook weer twee favorieten minder
Az blijft wel lastig

Ps. Nu kan Psv zich volledig op het landskampioenschap richten.

Mark :cool:

[move]Psv Eindhoven[/move]
 
[quote author=Joep link=topic=9160.msg128140#msg128140 date=1226641456]
en de loting voor de beker:

Duels achtste finale KNVB-bekertoernooi
Roda JC  - Lienden   
ADO Den Haag - FC Twente   
Feyenoord - SC Heerenveen   
NEC - Sparta Rotterdam   
FC Dordrecht - De Graafschap   
NAC Breda - FC Groningen   
AZ - Achilles '29   
FC Volendam - Excelsior

wat vinden we ervan?



PS PSV en Ajax kom je in dit lijstje niet tegen  :evil:, maar je kan ze wel zondagavond 'live' op Setanta tegen elkaar zien spelen.
[/quote]

Geweldig die eerste wedstrijd Roda JC-FC Lienden. Als geboren liendenaar geweldig om te zien, al woon ik er al 12 jaar niet meer.
Ik heb nog bij FC Lienden in de 5e klasse gespeeld zo'n 15 jaar geleden, ongelooflijk wat daar voor een organisatie is neergezet de laatste jaren.
Zou het fantastisch vinden als ze tegen mijn feyenoord in de finale mogen aantreden. Nog 3 overwinningen te gaan voor beiden.
Maar normaal gesproken is dit niet mogelijk, maar ja winnen van Vitesse was vooraf gezien ook geen normale uitslag.

Gerrit
 
[quote author=Gerry link=topic=9160.msg128162#msg128162 date=1226660772]

Geweldig die eerste wedstrijd Roda JC-FC Lienden. Als geboren liendenaar geweldig om te zien, al woon ik er al 12 jaar niet meer.
Ik heb nog bij FC Lienden in de 5e klasse gespeeld zo'n 15 jaar geleden, ongelooflijk wat daar voor een organisatie is neergezet de laatste jaren.
Zou het fantastisch vinden als ze tegen mijn feyenoord in de finale mogen aantreden. Nog 3 overwinningen te gaan voor beiden.

[/quote]

hey leuk! Kan me voorstellen dat je supertrots bent!

[quote author=Gerry link=topic=9160.msg128162#msg128162 date=1226660772]
Maar normaal gesproken is dit niet mogelijk,
[/quote]

ik denk dat inderdaad de kans dat Feijenoord de finale speelt bijzonder klein is ;) FC Lienden daar in tegen....
 
ik denk dat inderdaad de kans dat Feijenoord de finale speelt bijzonder klein is ;) FC Lienden daar in tegen....
[/quote]

Ik had deze reactie al verwacht.
Let maar op feyenoord groeit als team steeds verder dit seizoen.
Maar feyenoord - FC Twente is wat mij betreft ook een mooie finale.  :up:
Gaan we zondag a.s. maar de eerste test voor krijgen als feyenoord naar het tukkerland mag reizen.

Gerrit
 
De 1-1 was voor ons een enorme tegenvaller.... majah na de 6-0 tegen Heerenveen en de winst op Schalke (yes!!! sinds 30 jaar weer overwinteren in 'Europa') ben ik dat al weer vergeten  :smile: :smile:
 
He Joepie,

Gefeliciteerd met het behalen van de volgende ronde.
Is echt een fantastisch resultaat in deze sterke groep.
Dat FC Twente nog maar ver mag komen in de Uefa Cup dit seizoen.
En ja mijn cluppie heeft het zwaar maar laten ze zich maar concentreren op het veilig stellen van europees voetbal voor volgend seizoen en het blessurevrij worden is ook niet onbelangrijk. Dan zal het vast beter gaan.

Gerrit
 
thanks mate!  :up:


Dit heeft niets met de Eredivisie te maken, maar moet je deze schwalbe eens zien.....hilarisch!!!

http://www.vi.nl/web/show/id=309929/langid=43/contentid=143195
 
Ongelooflijk dat dit wordt beloond met een strafschop.
Vergeleken hierbij zijn de nedelandse scheidsrechters zo slecht nog niet.
 
Het is dit weekend feest bij Setanta,; drie Eredivisie wedstrijden maar liefst:

* Feyenoord - NAC
* PSV - Twente
* Ajax - Ado (live)

Hoe vinden jullie het verloop van de Eredivisie tot nu toe gaan? Voor mij vallen vooral AZ en PSV op. AZ in positieve zin en de resultaten van PSV die tegen vallen.
 
Het is een dramatisch seizoen voor feyenoord (en dus voor mij) maar AZ geeft het goede voorbeeld hoe je na een rampseizoen goed terug kan komen.
De wedstrijd tegen Nac geeft echter weer hoop voor de 2e seizoenshelft voor ons, want gat naar de top 5 is slechts 10 punten.
Verder vind ik de lage positie van roda jc ook verrassend. Misschien weer een kansje voor FC Lienden om een ronde verder te bekeren alleen is het jammer dat de wedstrijd in Kerkrade wordt gespeeld.
 
psv en feijenoord :smile:
zijn nog geen hoofdletter waard

Ajax - ado (who the hell is ado)

[move][size=16pt]XXX  -  AJAX no1  -  XXX  [/size][/move]

keep on watching  :smile: :wink:

Jack :evil:
 
Volgens mij staan ze (die mokummers) toch op no.2  :wink:
Ik heb het nog even gecheckt en ook teletekstpagina 819 bevestigd dit.

Jullie zijn nog in de race maar als AZ deze vorm vast houdt zullen ze toch echt kampioen worden verwacht ik. :up:

Gerrit
 
Het wordt hopelijk een spannend titelgevecht tot de laatste speeldag, net als afgelopen seizoen. Het zal zonder twijfel tussen AZ en Ajax gaan. Ik hoop AZ, maar ik gok op Ajax.

Wij (Twente) doen het weer verrassend goed. Na het vertrek van Fred Rutten heeft Steve McClaren het prima opgepakt. We hebben iets van vijf punten meer dan vorig seizoen rond deze tijd en hebben sinds 30 jaar weer eens de winterstop Europees overleefd.
Dus ik ben een blije Tukkeroo! :)

Gerry, Feijenoord is inderdaad dramatisch. Over de laatste paar jaren gezien lijkt het steeds slechter en slechter te gaan.
Bekerfinale: Twente - Lienden in de Kuip dan maar?  :wink:
 
Ajax en AZ zullen gaan strijden om de titel maar uiteindelijk zal PSV ermee aan de haal gaan! Let maar Op!!!!
 
Back
Top