Ervaring delen tijdens vakantie in Australie

Anna Louise

Member
Hallo,
In december gaan we met z'n drieën naar Australie om te onderzoeken of we daar nu echt willen gaan wonen. De keuze wordt waarschijnlijk NSW (Sydney) Zijn er misschien Nederlanders in Australie of Sydney en omgeving die het leuk vinden om af te spreken om wat te vertellen over hun leven in Australie?!?
Geen idee of mensen hier op zitten te wachten overigens...
Groeten Anna
 
Smart move. Wij zijn ook bij Nederlanders thuis geweest en daar hebben we veel van geleerd. Dat het water wel diep is, maar dat je er zeker niet in hoeft te verdrinken met een beetje verstand/geluk/wijsheid.

Wij wonen nog niet daar dus helaas kan ik je zelf niet helpen nu.

Maar succes, komt vast wel iemand voorbij :)
 
Als je zin hebt om naar de Central Coast te komen mag je best eens langskomen. Of lunchtijd op een doordeweekse dag in Mascot (naast het vliegveld) kan ook. ;)
 
Ik vind het een goed plan Anna! Wij wonen in Brisbane dus niet echt in de buurt, maar mocht je toch deze kant opkomen, mag je gerust bij ons langskomen!
 
Mochten jullie Broken Hill willen bekijken, zijn jullie ook bij ons welkom
 
We rijden vanaf Airlie Beach naar Sydney, dus Central Coast en Brisbane lijkt me een goed idee. Broken Hill is helaas iets uit de richting ;-)
 
Hallo,
In december gaan we met z'n drieën naar Australie om te onderzoeken of we daar nu echt willen gaan wonen. De keuze wordt waarschijnlijk NSW (Sydney) Zijn er misschien Nederlanders in Australie of Sydney en omgeving die het leuk vinden om af te spreken om wat te vertellen over hun leven in Australie?!?
Geen idee of mensen hier op zitten te wachten overigens...
Groeten Anna

Wij wonen in Kenthurst, NW van Sydney. Je bent van harte welkom. Altijd leuk om Nederlanders te ontmoeten en ervaringen te delen. Laat maar even weten wanneer jullie in Sydney zijn.
 
Last edited:
Leuk dat er een aantal mensen zo enthousiast reageren. Wij komen graag langs in Queensland en NSW! Tot december. We zullen voor die tijd nog wel even contact met jullie opnemen. Is een persoonlijk bericht ook mogelijk op dit forum?!?
 
Leuk dat er een aantal mensen zo enthousiast reageren. Wij komen graag langs in Queensland en NSW! Tot december. We zullen voor die tijd nog wel even contact met jullie opnemen. Is een persoonlijk bericht ook mogelijk op dit forum?!?

Ja, volgens mij moet je op de naam klikken en dan op 'start a conversation'. Tot in December! Hou er wel rekening mee dat het in Sydney onwijs druk is met oud en nieuw, vanwege het vuurwerk. En hoe meer toeristen, des te hoger de prijzen :( Zo werkt dat hier. Hoewel het vuurwerk wel de moeite waard is als je het er voor over hebt om al vroeg op zoek te gaan naar een goede plek en de rest van de dag wil wachten :)
 
Hoi!

Beetje late reactie maar bij ons ook altijd welkom! Wij wonen aan de voet van de
Blue Mountains!

groetjes Tanja
 


OFX
Back
Top