Ervaring met doorlooptijd van Vetassess??

Andy en Marjolein

New Member
Wie heeft er ervaring met de doorlooptijd van het Skilled Migration Assessment bij Vetassess?

Bij ons duurt het nu echt (te) lang  :x

08 april 2006 assessment online verzonden en betaald
10 april 2006 aanvullende documenten via post verzonden
11 april 2006 bevestiging dat betaling is ontvangen
08 mei 2006 standaard antwoord per e-mail op onze vraag of ze de documenten hadden ontvangen. Ja dat hadden ze.
06 juni 2006 standaard antwoord per e-mail op onze vraag wat de status was: Your case is currently in the process of being assessed.
07 juli 2006 standaard antwoord per e-mail op onze vraag wat de status was: Your case is currently in the process of being assessed.

Ze blijven maar zeggen dat het tussen de 6 tot 8 weken duurt. Duurt nu al 13 weken.

Wie heeft er ervaring met Vetassess en hoe lang duurde het bij jou / jullie?

Ter informatie nog: opleiding HBO personeel & arbeid, occupation 2291-11 / Personnel Officer.

Ik hoor het graag... nog maar eerste stap en ben het wachten nu al beu...  :?

Groetjes,
Marjolein
 
heb dezelfde ervaring !!!
FF wachte, nog ff wachten, bijven wachten .....


maar me er nu niet druk om, mooi weer lekker zwemmen genieten van terrassjes!!

Maar henriette je hebt wel gelijk ga volgende week maar eens bellen!!!

Teuni
 
Ik heb e.e.a. iets later verzonden, maar zit dus in hetzelfde schuitje, of beter gezegd: black box. Kan je dus uit eigen ervaring (nog) niets vertellen over doorlooptijd, maar wens jullie in ieder geval veel succes. Je zou denken dat het niet al te lang meer kan duren...
 
JIPPIE!!!!!!!!!!!!!

Kijk ik woensdag op de site van vetassess... staat er ineens:

assessment status : positive

Wow  :cheer:

Nu nog even wachten op de schriftelijke bevestiging, maar wij zijn al helemaal happy. Eindelijk op weg naar de volgende stap. IELTS!!

Groetjes

en case closed  :wink:
 
JEETJE GEFELICITEERD!!!!!!!!

wachten wordt beloond!!

Dacht gelijk ook ff checken maar helaas, bij mij wachten ze nog steeds op documenten.

groetjes Teuni
 
Gefeliciteerd!! Geduld wordt dus flink op de proef gesteld, maar dan heb je ook wat...

Op naar de volgende stap! :up:

groetjes, Charlot
 
Het topic is erg oud maar wellicht dat toch iemand hier nog iets aan heeft:

Op 4 april heb ik mijn complete aanvrag naar Vetassess gepost en vandaag (1 mei) lees ik op mijn persoonlijke webpage dat mijn assessment positief is.
Doorlooptijd is dus circa 4 weken.

Cheers,
Loek
 
Back
Top