Ervaring met TRA

le jour

New Member
Hallo,

Ik ben Tom uit Belgie, werk momenteel in Melbourne op een 457 visa als pastry cook. IK ben van plan om mijn PR aan te vragen, normaal kan ik dat doen in 2010. Nu wil ik dat een beetje versnellen en wil het proberen via 175 visa.
Nu moet ik voor mijn TRA kunnnen aantonen dat ik 900 uren traing heb gehad op school ( dit was in Belgie).
Heeft iemand ervaring bijhet aanvragen van dit bewijs en waar ik het moet aanvragen , bij de school of bij het ministerie van onderwijs. En wat moet er bijvoorbeeld in staan ( ben bang dat ze uit de lucht zullen vallen als ze dit horen in Belgie).
Het zou mij veel verder helpen als er iemand speciaal uit belgie ervaring heeft met dit.

Dank bij Voorbaat,

Tom Le Jour
 
Hoi Tom

ik heb niet speciaal ervaring met dit, maar als ik het goed begrepen heb gaat dit toch gewoon om stage? En dat bewijs kan je gewoon op je school vragen, en staat normaalgezien ook op je diploma. Best wel een aparte verklaring vragen waarop het aantal uren stage vermeld staat en wat je precies tijdens die stage gedaan/geleerd hebt. Het zou me verbazen als ze uit de lucht zouden komen vallen ... :wink:

Succes!
Jerden
 
Back
Top