Hoi Melanie, ja dat is ook zo! Dat dacht ik later, ik herkende je "topicnaam" niet meteen...
bedankt maar weer voor de info!
We zijn nog steeds van plan te gaan,maar pas in januari 2010...eerst sparen en huis (wat we nog niet zo lang hebben) te verkopen,is het nu nog te vroeg voor...dus we wachten "rustig" af met de aanvraag. Wiilen als alles goed gaat in januari 2010 in Pert aankomen, dan naar Exmouth gaan en daar proberen een baan voor Tijl mijn man te vinden, die gaat dan op zoek naar een huis (waar dieren zijn toegestaan) ik ga dan terug de dieren ophalen en huis verkopen....Mocht het niet in Exmouth lukken, dan gaan we het in Perth proberen.
We gaan het via een emigratieagent doen, die zei ons in laatste kwartaal 2007 te beginnen met aanvraag (Skilled), zodat we t.z.t. in janauri 2010 Visum kunnen activeren...(moet ik eerst door de IELTS heen zien te komen, ik moet eigenlijk de Academic doen...voor verpleegkundige,maar zie dat niet zitten...dus begin met de General...misschien kan ik wat anders gaan doen in Australië, en mij later daar registreren..als ik beter engels spreek,schrijf enz.).
Ik probeer nu uit te vinden of er ook ziekenverzorgsters welkom zijn in Australië, dat ben ik ook, misschien hoef je dan geen Academic te doen..omdat het een lager niveau is..maar het blijft natuurlijk gezondheidszorg...ik heb recruitmentsbedrijven gemaild,maar geen antwoord...
groetjes Carmen.