Ervaringen verhuur

Je hebt ook nog wicked campers. Dat zijn echt maffe busjes ;) Zit wel alles in wat je nodig hebt en is voor 2 man voor 2 weken groot genoeg.

http://www.wickedcampers.com.au

Er zijn wel campers waarbij de kleine wat meer naar voren kan zitten hoor.
Er zijn er zelfs waarbij hij op de voorbank kan (maar dan heb je geloof ik geen doorloop naar het woon/slaapdeel).
Wij hebben een aantal opties bekeken en toen voor een 4-berth van Britz gekozen.
Inderdaad wel een zitje op de achterbank, maar als je de spulletjes om de kleine heen stalt, kan het lang aan.
Dit is de 4-berth van Maui/Britz
adxGetMedia.aspx

Dit is een 4-berth van Apollo;
aucvap.4berthdn.lg.jpg

Dan zit de kleine al iets dichterbij.
Bij AAM kan je ook zoiets huren.

Bart

Raphael, als je nog niks geboekt hebt, hier een goede tip:
Ga naar de vakantiebeurs!  :up: ( 1 of 2 e weekend januari)
Daar hebben wij het aller-aller goedkoopste tickets kunnen kopen ( 700,- retour met Britisch Airways en Quantasm Perfect!) tussenlanding in Singapore), en ook hebben we info gevonden van campers op de vakantiebeurs. Zelf heb ik de pakketten bij elkaar gezocht ( gekeken naar prijs e.d ) en toen in januari geboekt.
Je moet wel binnen een maand boeken om het goedkoopste ticket te krijgen, en je moet dan in juni of juli vertrekken.
Wij zijn dus in Juni geland in Sydney, daarna met de camper omhoog gegaan naar Ciarns en we hebben eerlijk gezegd best wat regen gehad  :-(  Maarrrrrr normaal gesproken moet het niet zo veel regenen in het noord oosten, de inwoners waren zelf ook verbaasd dat het zo regende. Dus met wat egluk heb jij er geen/niet zo veel last van.
Als je nog naar het noorden gaat ( Darwin ) en het midden ( Alice Springs ) zit je echt perfect in het seizoen, droog zonnig en lekker warm maar niet heet. ( en geen vliegen, wat een ramp kan zijn als je er in de zomer komt! )

Dus ik zou zeggen gewoon doen en gaan in Juli. Een beetje regen zijn we toch gewend he als Nederlanders  :wink:

p.s eerainuh heeft gelijk vind ik want persoonlijk vind ik het surfers paradise ook echt de moeite waard om links te laten liggen.

Back