Erwin Olaf op de Jongerenborrel?

amoz

New Member
Ladies and Gentlemen,

Deze donderdag is het weer borreltijd voor The Young At Heart in Cafe Brussels, hoek Edward St/Mary St, Brisbane CBD vanaf een uurtje of 7.

En weet je wat: Komende week exposeert 'onze' Erwin Olaf een deel van zijn wereldberoemde foto's in het Powerhouse en op donderdag zal hij er zelf ook zijn om om 6 pm een presentatie te geven! Misschien een leuk idee om daar naar toe te gaan voordat we aan het bier gaan? Wie weet kunnen we Erwin overhalen om een borrel met ons mee te komen drinken!  :wink:

Voor informatie over de expositie en het Powerhouse zie link: http://www.brisbanepowerhouse.org/program/?fuseaction=summary&id=553

Nou, hopelijk tot dan dan!  :up:

553_20051219123556.jpg
 
Dat is een heel goed plan Annemiek! I have to play it by ear though, maar sluit het toch even kort met de Brisbane Southside Club :)
 
South Side Alert :-D

Sounds pretty good, zal het even met de Chef overleggen... :up:
 
Doe hem de groetuh van me. ik ga rechtstreeks naar de borrel, want ik haal 6 uur pm @ powerhouse niet vanuit mijn werk.
Ik zie jullie later wel @ the Belg.

Groetuh Rob
 
ff afhankelijk van hoe het met ons werk uitkomt maar leuk idee Annemiek! We gaan sowieso naar de borrel  :wink:

Tot donderdag!
 
Wij komen in ieder geval ook naar de borrel. We hebben oppas! :up:
Wil iemand me een pm-tje sturen met een adres?
 
M*ts! :-D :-D

Bedankt voor de routebeschrijving!

Zie je donderdag! :wink:
 
Nee! Zeker weten tot morgen! We gaan niet nog een jaar wachten hoor  :wink: Morgen sla je twee vliegen in één klap én naar de tentoonstelling én naar de jongerenborrel. Ben je gelijk even het huis uit  :evil:... need I say more...
 
Oh it's good to feel wanted :-D :-D :-D allrighty then......maar weet niet helemaal zeker of Olaf in het plan gaat passen want we gaan eerst met de kiddies en opa en oma naar Dreamworld (ja, ja er wordt gespijbeld (d, t, dt??) you know ze gaan niet naar school

Daarna gaan T. & I even wat eten en dan naar de jongerenborrel om de gemiddelde leeftijd op te schroeven.........

Zie jullie morgen
(zo goed als zeker)

Syl
 
Weet dat niemand dit bericht nog leest... Maar San en ik zijn uitgeschakeld voor vanavond! :cry:
Amber onze jongste is op zijn zachts gezegd niet zo lekker, van boven én onder komt alles eruit :-( :-( Arme griet, blijf dan toch maar liever thuis. Ondanks dat oma (de best babysitter in the world, op jou na Syl :wink:) er is.

Misschien de volgende keer! Jullie een gezellige avond!!

Groetjes Lin
 
Wij zijn er ook niet bij vanavond. Ik ben ziek en missus zit in Sydney voor d'r werk...

Veel plezier anyway

gr Martijn

ps tot koninginnedag?!?!
 
Het was weer een gezellige avond.
Bedankt voor het komen allemaal!!!

Groeten Rob :lol:
 
Hi all!

Wie had kunnen denken dat wij als laatste naar huis zouden gaan :wink: :)

Was inderdaad wel gezellig! Maar eh....waar waren de kroketten?? :)

Groetjes
Syl
 
Back
Top