Even opletten! vliegtickets AU --> Amsterdam voor 999

Vliegen voor weinig

http://www.zuji.com.au/site/travel_deals/promotions/earlybird-flights.html?intcmp=ZUJIAU_HomepageTile_Earlybird_Flights_21OCT11

Garuda, dus misschien moet je mee helpen wapperen door het open raampje, maar dit is weinig geld voor een vlucht. Heen en weer he!
 
999USD dan nog! Is inderdaad heel goedkoop! Maar Garuda ken ik niet echt... is het à la Ryanair ofzo?
 
Niet voor niks dat ze aan het stunten zijn, ze staan heel slecht bekend en hebben een tijd lang niet op Schiphol mogen vliegen!!
Betaal liever iets meer voor een betrouwbaardere maatschapij
wink.gif
 
Niet voor niks dat ze aan het stunten zijn, ze staan heel slecht bekend en hebben een tijd lang niet op Schiphol mogen vliegen!!
Betaal liever iets meer voor een betrouwbaardere maatschapij
wink.gif
Misschien moet je even wat recenter nieuws opzoeken, in plaats "nieuws" uit 2007/2008.

Bart
 
Wat Bart zegt klopt, enkele jaren geleden was Garuda een grote No, No. Ze belandde op de zwarte lijst echter sindsdien hebben ze aan oa vlootvernieuwing gedaan voor de internationale vluchten. Ook hun onderhoudsbeleid voor deze vluchten zijn "up to standard".
Nationale vluchten zijn een heel ander verhaal( zelf ervaren en in luchtvaart algemeen bekend). Intercontinentaal voldoen ze op het moment goed!
Doordat Garuda door de plaatsing op zwarte lijst veel westerse klanten hebben verloren willen ze sinds ze weer zijn toegelaten op AMS ,klanten terugwinnen...dat doe je oa door te stunten!!


:plane: Mien

Ps: luchtvaartnieuws.nl is een leuke site !!
 
Garuda heeft een uitstekende reputatie op de intercontinentale vluchten, met uitzondering van een bepaalde periode inderdaad, toen ze om technische redenen ff niet op NL en wat andere Europese landen mochten vliegen.
Ik heb tientallen malen (misschien wel 50 keer) met Garuda gevlogen en nooit een probleem gehad.
Ze stunten niet op basis van het feit dat ze terrein terug willen winnen, maar hun prijzen waren altijd al aan de lage kant, ook met Buss en First class.
Een vervelende bijkomstigheid was altijd dat je naar en van Australie via Bali moest en vaak over moest stappen, maar tegenwoordig heb je weer de mogelijkheid AMS JAK en dan JAK naar Australie.
De reputatie op binnenlandse vluchten is echter wel wat minder sterk, vooral met de kleinere vliegtuigen naar kleine plaatsen.
Jan
 
Garuda Indonesia is een prima maatschappij... Ik ben in Indonesie opgegroeid, en wij vlogen meestal of Garuda of KLM naar Nederland. Toch zeker wel 25 intercontinentale vluchten gedaan met Garuda. Zeker niet te vergelijken met Ryanair of Easyjet. Zeer goed te vergelijken met KLM.

In 2004 nog met Garuda naar Indonesie en Australie gegaan, al kon ik in 2005 niet met Garuda terug, omdat ze toen op die zwarte lijst belandden (ik mocht toen met Singapore Airlines terug vliegen). Dat ze nu weer op Schiphol 'mogen' vliegen zegt wel wat. En een tussenstop op Bali is nooit verkeerd!
 
Een tussenstop in Bali is nooit verkeerd.
Dat is prima gezegd en dat ben ik wel me je eens als je dat als onderdeel van je vakantie beschouwd, maar als ik zakelijk zsm in Europa wil zijn dan hoeft Bali voor mij natuurlijk niet. Ik ben daar ook diverse keren geweest (meestal zakelijk , soms vakantie) maar het ging me om de totale vlucht naar e.g. Amsterdasm, dan moest je in Bali toendertijd wel lang wachten, inmiddels kun je veelal via Jakarta, dat gaat dan wat sneller.
Goed dat je ook goede ervaringen hebt met Garuda. Ik ging vaak 2 of 3 x per jaar met ze naar Amsterdam, goede service.
Jan
 
Back
Top